Gå til innhold

Progynova og kvalme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Startet med Progynova i går, 6 mg/dg, i forbindelse med fryseforsøk. Og i dag er jeg så vanvittig kvalm. Sånn at jeg ikke orker noe annet enn å ligge på sofaen eller senga. Flere som har blitt kvalme av Progynova i oppstartsfasen? Og går det fort over i tilfelle?😅

Anonymkode: 7f8f1...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 🙂 

Har lest om flere som blir veldig kvalm av de pillene, så du er nokk ikke alene 😁 

masse lykke til!!!

Anonymkode: 075fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei 🙂 

Har lest om flere som blir veldig kvalm av de pillene, så du er nokk ikke alene 😁 

masse lykke til!!!

Anonymkode: 075fc...b03

Tusen takk!🙌

Da er det bare å bite tenna sammen og fokusere på målet her😅 med første frøkna var det jo ferskforsøk, sprøyter og hele den pakka der. Merka svært lite bivirkninger, hvertfall som var veldig plagsomme, så ble litt tatt på senga av at de små blå tablettene skulle slå meg helt ut bare🙈😂 

MEN, det blir jo (forhåpentligvis) verdt det❤

Anonymkode: 7f8f1...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk!🙌

Da er det bare å bite tenna sammen og fokusere på målet her😅 med første frøkna var det jo ferskforsøk, sprøyter og hele den pakka der. Merka svært lite bivirkninger, hvertfall som var veldig plagsomme, så ble litt tatt på senga av at de små blå tablettene skulle slå meg helt ut bare🙈😂 

MEN, det blir jo (forhåpentligvis) verdt det❤

Anonymkode: 7f8f1...634

Hehe, ja det skjønner jeg 😂🤭 men har lest at det er mange som blir kvalme av de talebettene, og spesiellt de som prøver å få baby nr. 2 😁

det blit nåkk verdt det ❤️ Masse lykke til!

Anonymkode: 075fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og veldig kvalm. Men ikke konstant, i perioder noen timer etter inntatt tablett. Er verdt det ja, men kjipt når det står på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...