Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Hun var snill (?) og ville strikke sokker til meg. Jeg ga henne noen garnnøster fordi jeg er allergisk mot garnet og ikke kan bruke det selv. Hun trodde jeg mente hun skulle strikke noe til meg.. velvel. Hun sa at jeg måtte prøve sokkene og si ifra hvis hun skulle strikke dem større. STØRRE??? dette er vel størrelse 42 eller mer, og jeg bruker 39. Hælen henger for å si det sånn. Hva søren. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Dette tror jeg må være det verste jeg har lest på lenge! Stakkars deg som har fått for store sokker! Det er jo den største fornærmelse. Den svigermoren kunne bare glemt å komme på julebesøk til oss altså. Vemmelige kjerringa. Jeg håper virkelig at du ga henne beskjed? Anonymkode: 0eb35...4da
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Du er et ekkelt menneske. Anonymkode: d2cdd...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette tror jeg må være det verste jeg har lest på lenge! Stakkars deg som har fått for store sokker! Det er jo den største fornærmelse. Den svigermoren kunne bare glemt å komme på julebesøk til oss altså. Vemmelige kjerringa. Jeg håper virkelig at du ga henne beskjed? Anonymkode: 0eb35...4da Ja, selvsagt gjorde jeg det Not! Jeg bare jatter med, jeg. Man må ikke finne på å gjøre noe annet med henne, da er helvete løs. Men det er et annet kapittel. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er et ekkelt menneske. Anonymkode: d2cdd...e33 Nei, jeg er ikke det. Du er det. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 6 minutter siden, prekæs skrev: Uff. Det var ille. Har du ikke humor? Anonymkode: b2c03...f8a
*Miss Marple* Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Jeg sender deg en klem. Det må være hardt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Shit. DRØYT asså. Du må snakke med mannen om dette. Anonymkode: dd201...8b3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Jeg sender deg en klem. Det må være hardt. Ja, det er rett før jeg bryter sammen takk Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #11 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Shit. DRØYT asså. Du må snakke med mannen om dette. Anonymkode: dd201...8b3 Ja, tror nesten jeg må ta det opp med ham..! Han blir nok sjokkert, men jeg får legge det forsiktig frem. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #12 Skrevet 21. november 2018 Tenner lys for deg og din situasjon!🕯💡 Anonymkode: 6f2fd...cec
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #13 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tenner lys for deg og din situasjon!🕯💡 Anonymkode: 6f2fd...cec 😂💡 Anonymkode: 0a31a...4b2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #14 Skrevet 22. november 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenner lys for deg og din situasjon!🕯💡 Anonymkode: 6f2fd...cec Det tror jeg faktisk ikke på at du gjør, jeg tror du lyver. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #15 Skrevet 22. november 2018 Kan du ikke gi sokkene til mannen din, så er problemet løst? Anonymkode: ecd5b...4e6
Mandala Skrevet 22. november 2018 #16 Skrevet 22. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke gi sokkene til mannen din, så er problemet løst? Anonymkode: ecd5b...4e6 Det var helt sikkert det som var planen til svigermonster hele tiden. Late som hun ville strikke til hi, men selvsagt var tøflene egentlig til sønnen.
Det var en gang et menneske Skrevet 22. november 2018 #17 Skrevet 22. november 2018 Jeg tenkte du hadde fått sokker i str 52 eller noe. Det er da ikke så himla stor forskjell i sokkeverdenen. Kanskje ikke like lett å træ ned i en sko, men deilige og varme sokker som kan brukes hjemme på daffedager 😊 Min mor bruker forresten str 43 og jeg og søsteren min str 41, så i din verden har visst vi afrikansk elefant- og flodhestføtter...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #18 Skrevet 22. november 2018 11 minutter siden, Kontinuum skrev: Jeg tenkte du hadde fått sokker i str 52 eller noe. Det er da ikke så himla stor forskjell i sokkeverdenen. Kanskje ikke like lett å træ ned i en sko, men deilige og varme sokker som kan brukes hjemme på daffedager 😊 Min mor bruker forresten str 43 og jeg og søsteren min str 41, så i din verden har visst vi afrikansk elefant- og flodhestføtter... Nei. Hvis du leser én gang til, ser du at det står at det tilsvarer 42 eller mer og hun spurte om hun skulle strikke enda større, det vil si størrelse 45-47. Det er kun én i hennes familie som har størrelse 47, og.. 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke gi sokkene til mannen din, så er problemet løst? Anonymkode: ecd5b...4e6 16 minutter siden, Mandala skrev: Det var helt sikkert det som var planen til svigermonster hele tiden. Late som hun ville strikke til hi, men selvsagt var tøflene egentlig til sønnen. Mannen min bruker størrelse 47. Så de passer ikke til ham, dessuten er de roooosa Men denne tråden var bare humoristisk ment. Da jeg satt og brettet klær hjemme, med alt for store sokker, og kom på dette her. At noen kan tro at så digre sokker er for små, det skjønner ikke jeg. Anonymkode: b2c03...f8a
Det var en gang et menneske Skrevet 22. november 2018 #19 Skrevet 22. november 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Hvis du leser én gang til, ser du at det står at det tilsvarer 42 eller mer og hun spurte om hun skulle strikke enda større, det vil si størrelse 45-47. Det er kun én i hennes familie som har størrelse 47, og.. Mannen min bruker størrelse 47. Så de passer ikke til ham, dessuten er de roooosa Men denne tråden var bare humoristisk ment. Da jeg satt og brettet klær hjemme, med alt for store sokker, og kom på dette her. At noen kan tro at så digre sokker er for små, det skjønner ikke jeg. Anonymkode: b2c03...f8a Rar humor. Jeg leste den som en av ørten anti-svigermor-tråder. Kanskje hun har dårlig øyemål? Ungene her har flere ganger fått både for små og for store sokker, fordi oldemor ikke spør og ikke vet bedre. Da får man hekte det på ‘det er tanken som teller’-knaggen...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #20 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei. Hvis du leser én gang til, ser du at det står at det tilsvarer 42 eller mer og hun spurte om hun skulle strikke enda større, det vil si størrelse 45-47. Det er kun én i hennes familie som har størrelse 47, og.. Mannen min bruker størrelse 47. Så de passer ikke til ham, dessuten er de roooosa Men denne tråden var bare humoristisk ment. Da jeg satt og brettet klær hjemme, med alt for store sokker, og kom på dette her. At noen kan tro at så digre sokker er for små, det skjønner ikke jeg. Anonymkode: b2c03...f8a Jeg skjønte humoren i det Litt som da gudmoren min skulle sy ut bunaden, også sydde hun fen ut 10 cm EKSTRA fordi hun mente at jeg skulle fortsette å vokse (var da 22 år). Anonymkode: d3de8...c4f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #21 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, Kontinuum skrev: Rar humor. Jeg leste den som en av ørten anti-svigermor-tråder. Kanskje hun har dårlig øyemål? Ungene her har flere ganger fått både for små og for store sokker, fordi oldemor ikke spør og ikke vet bedre. Da får man hekte det på ‘det er tanken som teller’-knaggen... Ja, du gjorde vel det. Det er mye jeg kan si om svigermor, men akkurat sånt er en bagatell asså. Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #22 Skrevet 22. november 2018 Oi oi, nei dette var ille..... Den type svigermødre er ikke til å spøke med. Kanskje er du så uheldig at hun strikker helt perfekte sokker til døtre og andre svigerdøtre, det er bare deg hun saboterer på dette viset. Anonymkode: e186b...011
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #23 Skrevet 22. november 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønte humoren i det Litt som da gudmoren min skulle sy ut bunaden, også sydde hun fen ut 10 cm EKSTRA fordi hun mente at jeg skulle fortsette å vokse (var da 22 år). Anonymkode: d3de8...c4f Ja 😛 ble alt for stor da? Anonymkode: b2c03...f8a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #24 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oi oi, nei dette var ille..... Den type svigermødre er ikke til å spøke med. Kanskje er du så uheldig at hun strikker helt perfekte sokker til døtre og andre svigerdøtre, det er bare deg hun saboterer på dette viset. Anonymkode: e186b...011 Nåå så sure vi er a, gitt! Hun har ingen andre forresten, og det tror jeg hu er glad for. Anonymkode: b2c03...f8a
Det var en gang et menneske Skrevet 22. november 2018 #25 Skrevet 22. november 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du gjorde vel det. Det er mye jeg kan si om svigermor, men akkurat sånt er en bagatell asså. Anonymkode: b2c03...f8a Men det sier jo allikevel mer om din formidlingsevne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå