Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 vintersko til barn? kommer det noen tilbud fredag? Anonymkode: edaf8...d11
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Kommer an på hva slags sko du er ute etter. I nettbutikker vil du hvertfall ha stor sjanse til å finne noe til redusert pris. Men som oftest er det bedre tilbud å få uten om Black Week/Black Friday. Her er alle vinterskoene til ungene kjøpt med 40/70 % rabatt, kjøper i god tid før sesongen starter. Har vært flere tilbud siste tiden i forskjellige butikker(Barnas Hus, Coop obs, XXL), men kunne ikke finne noen spesielt gode tilbud nå. Her jeg bor tror jeg Eurosko skal ha 30 % på alle varer mellom 7 og 10 på fredag, men det er jo et lokalt tilbud. Anonymkode: 05933...665
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på hva slags sko du er ute etter. I nettbutikker vil du hvertfall ha stor sjanse til å finne noe til redusert pris. Men som oftest er det bedre tilbud å få uten om Black Week/Black Friday. Her er alle vinterskoene til ungene kjøpt med 40/70 % rabatt, kjøper i god tid før sesongen starter. Har vært flere tilbud siste tiden i forskjellige butikker(Barnas Hus, Coop obs, XXL), men kunne ikke finne noen spesielt gode tilbud nå. Her jeg bor tror jeg Eurosko skal ha 30 % på alle varer mellom 7 og 10 på fredag, men det er jo et lokalt tilbud. Anonymkode: 05933...665 Ja, så litt på det. Tør ikke å bestille på nett Anonymkode: edaf8...d11
litekreativtbrukernavn Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, så litt på det. Tør ikke å bestille på nett Anonymkode: edaf8...d11 Prøv i butikk først, og bestill på nett etterpå hvis D er billigere. Sjekk på prisjakt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå