Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg har hatt sviende øyne i et par måneder, minst. Ikke spesielt tørre, men røde og irriterte hele tida. Ikke pussdannelse sånn at øynene "gror igjen" om natta eller noe, men får hele tiden litt hvit, myk guffe i øyekroken (sånn som øyet danner rundt smårusk og liknende). Har tenkt at det skyldes tørt inneklima, men lurer nå på om det kan være en slags betennelse? Hva gjøres i så fall med det? Anonymkode: c564d...7ae
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Gå til en optiker å få dem til å se på det. De kan svare på om det er en betegnelse du bør gå til lege/ øyelege med. Anonymkode: 0cf9d...e2f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Det var akkurat slik hos meg da jeg var blitt allergisk mot pels/dyr (plutselig helt ut av det blå, etter å ha hatt dyr hele livet). Sviende, røde og irriterte øyne med stadig litt hvit gugge i øyekroken. Klarte ikke lengre bruke kontaktlinser. Gikk opp for meg at det var allergi da jeg ble helt bra bortreist på weekendtur i 4 dager, og plagene kom tilbake da vi kom hjem. Anonymkode: 25e0a...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå