Gå til innhold

Noen som husker fra norskeksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kortsvaroppgaven er grei, den skal inneholde ca 250 ord. Men ca hvor lang skal langsvaroppgaven være? Min besvarelse ble bare på tre sider, inkludert de 250 ordene i kortsvaroppgaven, men jeg vet ikke helt hva mer jeg skulle fullt den med... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimum to sider. Tre er topp. Så fremt du har striftstørrelse 12 og 1,5 i linjeavstand.

Hilsen norsklæreren.

Anonymkode: 4f110...b01

Skrevet

Langsvaret skal være på minimum 2 sider altså.

Skrevet

Langsvaret bør nok som et absolutt minimum være på 800 ord. 1000 ord er et rundt og fint tall. 

Linjeavstand 1,5, skrifttype Calibri eller Times New Roman, skriftstørrelse 12. 

Husk kilder (uteom antall ord).

Anonymkode: 1048f...bd3

Skrevet

Men da tror jeg at jeg er innenfor altså🙌🏼 Ikke noe mer jeg kunne gjort med dagens besvarelse uansett, men skal sidemålseksamen også, så det kan være greit å ha noe å gå utifra da. Føler det gikk greit, men ettersom jeg bare har lest selv så har jo ikke fått noen tilbakemeldinger på min måte å tenke på😬

Jeg må ikke oppgi kildene de har lagt ved i oppgaven i tillegg til alle henvisningene i selve oppgaven? 😳 Jeg svarer jo direkte på det de spør om😰

Skrevet

Spiller ingen rolle hvor lang den er dersom innholdet er elendig. "Hva jeg skulle fullt den med"? 

Anonymkode: 6b6ff...706

Skrevet

Nei, nettopp, jeg hadde fått sagt det jeg ville si og skrive. 

Skrevet
1 minutt siden, den perfekte mor skrev:

Nei, nettopp, jeg hadde fått sagt det jeg ville si og skrive. 

Og du tror "å fulle" er et verb? 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du tror "å fulle" er et verb? 

Og du tror Hi får bedre resultat på den allerede innleverte oppgaven om du rakker ned på henne og får henne til føle seg crap?

Skrevet

Fullt var en tastefeil, u og y står ved siden av hverandre på tastaturet. Jeg leste nøyere gjennom besvarelsen min før innlevering enn innlegget mitt her før posting. 

Skrevet
På 21.11.2018 den 5.24, Anonym bruker skrev:

Og du tror Hi får bedre resultat på den allerede innleverte oppgaven om du rakker ned på henne og får henne til føle seg crap?

Hun får kanskje litt mer realistiske forventninger?

Skrevet
25 minutter siden, den perfekte mor skrev:

Fullt var en tastefeil, u og y står ved siden av hverandre på tastaturet. Jeg leste nøyere gjennom besvarelsen min før innlevering enn innlegget mitt her før posting. 

"Fyllt" ville fortsatt ha vært feil.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun får kanskje litt mer realistiske forventninger?

Hvilke urealistiske forventninger opplever du at jeg har? For at en tilbakemelding skal være konstruktiv må den ha litt mer innhold enn din. F.eks. at fylt skrives med en l. Om jeg ikke visste det kunne jeg ha lært noe, men ikke uten at du sier noe om hva som er feil.

Skrevet
17 minutter siden, den perfekte mor skrev:

Hvilke urealistiske forventninger opplever du at jeg har? For at en tilbakemelding skal være konstruktiv må den ha litt mer innhold enn din. F.eks. at fylt skrives med en l. Om jeg ikke visste det kunne jeg ha lært noe, men ikke uten at du sier noe om hva som er feil.

At du ikke evner å ta til deg lærdom er da virkelig ditt problem!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel heller du som skorter på visse evner her, ikke hi......

Anonymkode: e6db1...97b

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke lærdom har du forsøkt å gi  som jeg ikke har skjønt? Kan godt være at det er noe her jeg burde skjønt, men du bør ta til deg kritikken om at du har stort forbedringspotensial når det gjelder din evne til å kommunisere tydelig. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du var en litt ubehagelig sur truse. 

Anonymkode: 0cd34...376

Skrevet

ER! DET! MULIG?!

Nok en gang sporer en helt uskyldig tråd av med bitching! Mister helt motet, jeg! Og jeg er feminist! Av og til er det forbanna vanskelig å være feminist!!

Anonymkode: dee5b...9e7

Skrevet

Hei Hi. Drit i de sykt sure damene som lider av mastodontiske mindreverdighetskompleks som i sin tur resulterer i at de flipper fullstendig i å skyte ut dritt til random mennesker. 

Skrevet

Jeg hever meg veldig greit over det. Er ikke så vanskelig når det blir så usaklig og usammenhengende😏

Skrevet

Er det realistisk å tenke at jeg kan ta både matte, historie og naturfag til våren? Det er jo tre fag, men de er ikke like omfangsrike som norsken. Jeg har jo ikke fått sensuren for norsk enda, og den er jo vesentlig, men det er greit å begynne å tenke på veien videre også. Har dere noen erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...