Gå til innhold

Holder din mann orden i klesskapet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har walk in closet, han har kommode der som han har det meste av klærne sine i. Problemet er at han roter sånn i skuffene!! Skuffene går ikke igjen, for klærne ligger mellom og klemmer av på et vis. Oppi skuffene ligger klærne som en ball/klump. 

Hadde du blitt irritert for det? Egentlig gir jeg f i hvordan det ser ut oppi skuffene, men når det er sånn at skuffene ikke går igjen er det ille.. 

Vi har tre barn, og jeg har ikke lyst at de skal bli som faren der.. 

Anonymkode: ff5db...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har min man bedre orden i skuffene sine, en jeg har i mitt skap 😂🙈 

Skrevet

Min er håpløs! Jeg prøver å holde meg unna, men det ender opp med at jeg har en opprydning innimellom, og jeg påpeker det etterpå eller underveis og da hjelper det en stund🤷‍♀️😅 

Anonymkode: ad661...496

Skrevet

Han har like god orden som meg. 

Anonymkode: 0c48c...ea2

Skrevet

Mannen min har mye(!!) bedre orden enn jeg har. Vi deler walk-in. Min del ser tidvis ekstremt rotete ut, mens hans del har foldekanter og alt annet på henger. Får tyn hver gang jeg plasserer tøy feil tøy i feil hylle der gitt.

Anonymkode: e6ff3...30c

Skrevet

Vilt kaos. Han finner ingenting inni der. Men jeg bryr meg ikke, han får styre på sjøl. 

Skrevet

Han har mye ryddigere skap enn meg.... 

Anonymkode: ef8ae...8fe

Skrevet

Mannen min har orden i skapet sitt.. mitt derimot 🙄 det tyter ut klær overalt og ingen av skuffene går ordentlig igjen.. 😏

Anonymkode: f2765...787

Skrevet

Mer orden enn meg til tider..... så hans klær legger jeg en fast plass og så legger han de i skapet selv.

Anonymkode: 9f26c...1f1

Skrevet

Mannen min har det ryddig i sine klær. Bretter tilogmed trusene sine, eller gjorde det før, nå har han kun boxere. Jeg derimot... har blitt litt bedre etter jeg traff han.

Anonymkode: e8137...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...