Marie___ Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg og en venninne og våre to barn på 15 planlegger å reise i februar. Har dere noen fine steder dere kan anbefale i februar?
Fru Banderas Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Østlandet, Skandinavia, Europa? Hva er dere ute etter? By, shopping, natur? Hva legger du i "fine steder"? Det er litt sentralt..
Marie___ Skrevet 20. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2018 2 timer siden, Fru Banderas skrev: Østlandet, Skandinavia, Europa? Hva er dere ute etter? By, shopping, natur? Hva legger du i "fine steder"? Det er litt sentralt.. Europa, ute etter fine byer med muligheter til shopping☺️
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Barcelona, Malaga, Budapest, Roma Anonymkode: 2c52e...664
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Praha, Paris, Palma, Roma er noen av stedene jeg har vært og som er å anbefale! (Et PR til også, men de er nevnt lenger opp). Ellers kunne jeg selv tenke meg et eller annet sted i Finland, har også hørt at et par av de større byene i Tyskland er verdt en titt Anonymkode: 37ae4...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå