Gå til innhold

Hva driver din 11 årige gutt med på fritiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det fotball, men myye spilling (FIFA).

Anonymkode: 52d7f...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er guttene mine litt eldre, men begge spilte fotball ut barneskolen. I tillegg trente de turn en dag i uka.

Det ble trening stort sett 3-4 dager i uka da de var 11.

Anonymkode: 14c07...70e

Skrevet

Fortnite, YouTube og håndball.

Anonymkode: 2b6c0...43d

Skrevet

Ski mandag, fotball tirsdag og søndag, håndball torsdag pluss kamp en gang i uka. Nå begynner skirenn og straks. Han og vi elsker det! Han vil gå på hockey også,men får ikke gå på mer nå. 

Anonymkode: 0d944...6c8

Skrevet

Fotball, ski, teater. Han klarer også å legge inn tid til å spille på PS4 

Skrevet

Innebandy to ganger i uka pluss kamper i helger innimellom. 

Anonymkode: 7fbe2...ec6

Skrevet

Fotball, innebandy og skøyter. Ønsker seg FIFA til jul, spilte Fortnite før, men ikke nå lenger. Er også mye sammen med kamerater og spiller fotball etc. 

Anonymkode: d3ebf...d2a

Skrevet

Mandag, onsdag, fredag og stort sett helgene går med til ishockey trening og kamper, da har han ikke tid til noe mer enn skole, middag , lekser, så trening eller kamp.

Tirsdag : går han med flere av guttene i klassen på tryllekurs

Torsdag : er han stort sett med venner

Når han er med venner, er de stort sett ute og spiller gate hockey, eller sykkler og bader eller spiller gatehockey på sommeren og, og når det er snø aker de en del, de kan spille også,men det er svært sjelden, de liker og være ute, min har både ps4 og swich,men er mest brødrene på 15 og 9 som spiller.

Anonymkode: 0fafc...3fc

Skrevet

Han har holdt på med judo frem til nå, men har nå sluttet. Skal begynne på SATS med meg nå når han snart blir 12. Ellers løper vi og går turer. Slalom om vinteren. Mye PC.

Skrevet

Fotball, FIFA og Fortnite

Anonymkode: 16680...64b

Skrevet

Nå er min 10,5:) Fotball og håndball, tre treninger i uka, ellers venner, ps4 og utelek når jeg jager de ut:)

Anonymkode: 2f543...5f9

Skrevet (endret)

Nå er min 12 år, men driver med innebandy. Måtte slutte med fotball i fjor og satse på en av idrettene. Han trener hver dag unntatt onsdag, og gjerne doble økter hver dag ellers. Og spiller på to lag, så mye kamper i helgene.

De spiller ellers FIFA, fortnite, spiller fotball/hockey ute eller nede i hallen, har sesongkort til byens fotball og hockeylag.

Endret av Twintipp
Skrevet

Fotball, fotball, fotball. Ellers Fifa og Fortnite.

Anonymkode: 97c94...32c

Skrevet

Bordtennis en dag i uka. Ellers kun spilling, han blir mobbet å har ingen venner å være med.

Anonymkode: 0c045...dea

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bordtennis en dag i uka. Ellers kun spilling, han blir mobbet å har ingen venner å være med.

Anonymkode: 0c045...dea

Så leit ❤ Håper det bedrer seg snart.

Anonymkode: 97c94...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...