Gå til innhold

Eksen kommer ikke over meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kontakter meg flere ganger daglig. Han klarer ikke å se fremover. Prøver å overtale meg til å ta han tilbake. Gir meg dårlig samvittighet. Kaller meg for en dårlig mor fordi jeg ikke ønsker å prøve mer for barnet vårt sin skyld. Jeg prøver hardt å høre på han og være forståelsesfull, da det er viktig for meg at vi kan være venner for barnet vårt sin skyld. Men har hele tiden vært klar på at jeg ikke vil tilbake til han. Han gir seg aldri, og jeg føler meg så maktesløs. Det har vært slutt i 5 mnd. Noen tips?

Anonymkode: 05607...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert at det hjelper så innmari mye at du er så forståelsesfull og lyttende.

Skrevet

Du må rett og slett sette grenser for kontakten deres. Hvis du alltid tar tlf og snakker og lytter så tror jeg du gir han håp. Du må slutte å ta tlf og heller sende sms og spørre om det er noe viktig han vil si. Si ifra at du ikke ønsker å snakke mere om saken, og at han heller får oppsøke en familieveileder/ psykolog som han kan snakke med om dette. Han trenger tydeligvis hjelp til å komme seg videre i livet, men det er ikke du som skal gi han denne hjelpen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...