Gå til innhold

Hvem tror dere blir storbonden idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper Lene :) men tror kanskje Nicolai, siden det som skjedde ved kampen

Anonymkode: 6061c...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være forsiktig med å stille slike spørsmål her, for de som har Sumo kan allerede ha sett episoden og røpe det for deg....

Anonymkode: cbe2a...f9a

Skrevet

Mr Ulvdal. Tror ikke verken lesbe 1 eller lesbe 2 blir valgt på grunn av det enorme sviket på standplass😂😂😂

Anonymkode: 40e1b...a2d

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mr Ulvdal. Tror ikke verken lesbe 1 eller lesbe 2 blir valgt på grunn av det enorme sviket på standplass😂😂😂

Har du lov til å være på nett før du har gjort lekser?

Anonymkode: f1c4d...31e

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss.....bare jøss...

Anonymkode: d7d7c...d28

Skrevet

Tror Lene eller Tonje men håper Nikko 

Anonymkode: d3615...dd1

Skrevet

Blir veldig spennende i dag ja siden Irene forlot Farmen uten "venner" 😏

Anonymkode: a628f...e00

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du lov til å være på nett før du har gjort lekser?

Anonymkode: f1c4d...31e

For å si det sånn,så er det slik de har blitt fremstilt på TV i alle episodene. Det eneste de har snakket om er kjærestetid,ligge i senga sammen,at de sliter med å ikke kunne være kjærester åpenlyst osv osv. Så JA,det er slik tv2 har fremstilt dem,som Lesbe 1 og Lesbe 2!

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å si det sånn,så er det slik de har blitt fremstilt på TV i alle episodene. Det eneste de har snakket om er kjærestetid,ligge i senga sammen,at de sliter med å ikke kunne være kjærester åpenlyst osv osv. Så JA,det er slik tv2 har fremstilt dem,som Lesbe 1 og Lesbe 2!

🤦‍♀️

Anonymkode: 831a8...add

Skrevet

Jeg håper Lene, fordi jeg mener henne virkelig fortjener det, for en flott dame :) alle de som er igjen er verdige vinnere, men hjerte mitt håper på Lene eller Tonje av de som er igjen nå :) Digger Nico og Kjetil og Karianne også,men heier mest på de 2,men kommer irene inn igjen, så er hun også en av de jeg håper vinner,men tror faktisk det er Charlie som kommer,bare en følelse :)

Skrevet

Vg har avslørt for mange timer siden at Sølvi kommer tilbake!

Skrevet

Hvem ble storbonde??

Anonymkode: f3491...3d9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem ble storbonde??

Anonymkode: f3491...3d9

Tonje

Anonymkode: 9c5ca...ff4

Skrevet

Det heter hvem tror du blir storbonde? 

Ikke storbonden. 

Anonymkode: 260df...9e3

Skrevet

takk for mange svar :) .

Ja var glad det var tonje som ble storbonden, enten henne eller Lene. Gøy sølvi kom igjen også :) . Så idag tror jeg faktisk det blir guttekamp,siden kjetil er så pass nær lene og tonje og han ønsket jo det :).

og håper egentlig litt på guttekamp nå :)

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

takk for mange svar :) .

Ja var glad det var tonje som ble storbonden, enten henne eller Lene. Gøy sølvi kom igjen også :) . Så idag tror jeg faktisk det blir guttekamp,siden kjetil er så pass nær lene og tonje og han ønsket jo det :).

og håper egentlig litt på guttekamp nå :)

Det er jo nødt til å bli guttekamp, for uansett hvem av jentene Tonje velger som førstekjempe er sjansen stor for at Lene blir valgt som andrekjempe....

Regner med det blir guttekamp og at Kjetil blir andrekjempe så han kan velge gren.

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Det er jo nødt til å bli guttekamp, for uansett hvem av jentene Tonje velger som førstekjempe er sjansen stor for at Lene blir valgt som andrekjempe....

Regner med det blir guttekamp og at Kjetil blir andrekjempe så han kan velge gren.

Ja det tror jeg også, hvis ikke de velger sølvi, hun tror jeg faktisk tar Diveke eller hvordan det skrives,men håper på guttekamp ja :). er det den siste kampen til søndagen,eller er det en til ?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...