Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Er det noen som kan hjelpe oss nå før jul. Jeg er alene med fire barn og vært alvorlig syk. Og er ennå ikke friskmeldt. Jeg går på dyre medisiner og bf stakk fordi han ikke orket mer da det ble mer press på han. Jeg har ikke fått gjennomført mekling en gang slik at jeg faktisk kan gå videre.Jeg har fått støttekontakt men jeg får lite hjelp med økonomi og ting tar tid med nav. Jeg sliter veldig psykisk og av fattigue og konstant dårlig samvittighet særlig når jula nærmer seg og forventninger vokser. Jeg har også lite med familie,bare to gode venner som har allerede hjulpet meg mye. Anonymkode: fbdff...ca8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Ja, det finnes flere hjelpeorganisasjoner som hjelper familier i en vanskelig posisjon nå før jul. Sjekk f.eks ut Hjelp oss og hjelpe i ditt distrikt, søk de opp på facebook og ta kontakt. Anonymkode: 99029...24b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Barnevernet kan også hjelpe med flere ting, og ha oversikt over mulige hjelpetiltak. Anonymkode: ecbbd...4b5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Jeg hadde ingen slike organisasjoner i mitt område men tok kontakt med nærmeste. Så takk for tips. Håper de kan hjelpe selvom avstanden er stor. Jeg har fått støttekontakt av bv og de kan ikke hjelpe med alt når bf fraskriver sitt ansvar. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få han til mekling. 18 år liksom sammen.. Så blir man behandlet som dritt når livet butter i mot. Anonymkode: fbdff...ca8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ingen slike organisasjoner i mitt område men tok kontakt med nærmeste. Så takk for tips. Håper de kan hjelpe selvom avstanden er stor. Jeg har fått støttekontakt av bv og de kan ikke hjelpe med alt når bf fraskriver sitt ansvar. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få han til mekling. 18 år liksom sammen.. Så blir man behandlet som dritt når livet butter i mot. Anonymkode: fbdff...ca8 Han trenger ikke møte til mekling! Bestill en time til mekling og de vil sende en innkallelse til han, møter han ikke blir det skrevet en meklingattest etter ditt ønske og du kan søke bidrag via nav. Anonymkode: 99029...24b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 uff den er lei. er dere allerede i bv, så tenker jeg at det ikke er dumt og spørre Anonymkode: 8debc...7c1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ingen slike organisasjoner i mitt område men tok kontakt med nærmeste. Så takk for tips. Håper de kan hjelpe selvom avstanden er stor. Jeg har fått støttekontakt av bv og de kan ikke hjelpe med alt når bf fraskriver sitt ansvar. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få han til mekling. 18 år liksom sammen.. Så blir man behandlet som dritt når livet butter i mot. Anonymkode: fbdff...ca8 Du kan og ta kontakt med frelsesarmeen og. Har du sjekket med Nav hos deg om de deler ut gratiskuponger til forskjellige aktiviteter? Broren min går på minstesats AAP, og fikk ganske mange gratiskuponger på det lokale navkontoret. Han kunne velge blant masse forskjellig, f.eks kino, badeland, dyrepark, teater osv Anonymkode: 28035...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå