Gå til innhold

Plagsomme mary kay selgere🛍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vene for ett mas! Det må være noe i drikkevannet her jeg bor ettersom «alle» ønsker å tjene seg rike på å selge mary kay produkter. Alt er bra for huden, hår og gudene vet hva. «Aldri opplevd bedre», «verdens beste produkt», «sverger til disse produktene». Jeje. Problemet er at det er ett sabla mas om å prakke på andre, inkludert meg disse produktene. De anbefaler rimelig og nødvendig ansiktspleie for kun 1700kr. Til hun ene har jeg forklart at jeg ikke er interessert i å kjøpe og at mine venner ikke er interessert i å komme til meg en kveld for å ha mary kay aften. Har vi først fri gidder jeg ikke høre på dritt om hvor fantastisk dette er. Hun ene tar ikke nei for ett nei heller. Ringer, sender meldinger osv om når jeg kan ha kurskveld!!

ta hintet!

Anonymkode: 6418c...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av produktene er bra. Desverre er de overpriset og det er en sekt-aktig stemning. Jeg liker at de ikke er testet på dyr, selvom de startet å teste de på dyr i Kina før de kunne selges der. Vet ikke om de selges i Kina nå da. Ble mye lurveleven ut av det. Homeparty er jo drepen. Hater slikt. 

Anonymkode: f4e65...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...