Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Altså jeg er gravid og har et barn i barnehagen og en baby hjemme. jeg følte meg plutselig dårlig med magevondt, mye oppkast og svimmelhet. Avtalte med min mor at hun skulle komme idag om jeg ikke ble bedre, så slapp mannen å ta seg fri. Når jeg da ringte henne for å si ifra så ønsker hu å sove lenger og lar vær å ta telefonen. Ble litt irritert da mannen kunne blitt hjemme om jeg hadde vist dette. Vet det ikke er hennes ansvar men jeg syns ikke noe om at hun tilbyr pass også trekker seg ut igjen samme dag. Det har skjedd flere ganger i andre situasjoner. Så nå må mannen hjem tidligere så jeg får hvilt litt og blitt bedre raskere. Er det å overreagere å mene at det blir feil? Anonymkode: be87c...dc2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Hvis det har skjedd flere ganger, så er det jo litt din feil at du blir skuffet da... Forstår at det er kjipt. Har selv hatt en mor som lover mye og ikke følger opp. Men lærte meg etterhvert til å ikke stole på det før jeg så det.(alltid ha plan B klar) Anonymkode: d1f2e...6c3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Hun har vist at hun ikke er til å stole på tidligere. Du burde ikke regnet med henne. Ja det er dårlig gjort av henne, men hun er upålitelig og sånn er det. Min svigermor er slik, kan love ungene å gjøre ting men trekker seg i siste liten. Konsekvensen er at hun ikle får lov å avtale med ungene, det skal gjøres med oss uten barnas viten, så får det bli en overraskelse om hun dukker opp. Synes du bør slutte å gjøre avtaler med din mor, for din egen skyld. Slike skuffelser trenger man ikke. Anonymkode: 88daf...2c9
Mostly Harmless Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Jeg skjønner godt irritasjonen, og for å skåne deg fra slike situasjoner, ville jeg for fremtiden ikke regnet med henne. "Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me". Og så legger vi til et par sjanser fordi man jo virkelig ønsker å kunne stole på sine nærmeste, men nå er du der at du bare må innse at hun ikke er pålitelig på denne fronten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå