Dina86 Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Barnevennlig og nært strand, dagligvarebutikk og kollektiv.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Med små barn ville jeg heller leid hus eller leilighet. Mye fint på Airbnb! 👍🏼 Anonymkode: 8a319...ab1
Juliea Ruler Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Hvor skal dere? Krg anbefaler mariott hotel i fort lauderdale. Det ligger perfekt til og har eget kjøkken og vaskemaskin ol. skal dere til Orlando? Der anbefaler jeg floridays resort. Der fpr du også egen leilighet
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 6 timer siden, Juliea ruger skrev: Hvor skal dere? Krg anbefaler mariott hotel i fort lauderdale. Det ligger perfekt til og har eget kjøkken og vaskemaskin ol. skal dere til Orlando? Der anbefaler jeg floridays resort. Der fpr du også egen leilighet Jeg elsker Floridays. Har vært der 5 gamger😍😍 Anonymkode: cb5f1...39c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 hva er vitsen og dra så små på så lang flytur, stakkars barn Anonymkode: 68190...edc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: hva er vitsen og dra så små på så lang flytur, stakkars barn Anonymkode: 68190...edc Dust. Det går da helt fint. Anonymkode: cb5f1...39c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Just now, Anonym bruker said: Dust. Det går da helt fint. Anonymkode: cb5f1...39c tenker i alle fall ikke på barna,men på seg selv Anonymkode: 68190...edc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: hva er vitsen og dra så små på så lang flytur, stakkars barn Anonymkode: 68190...edc Det er da virkelig ikke synd på barn som må kjøre fly. Anbefaler Margaritaville Hollywood Beach resort. Kjempefint hotell for barn Anonymkode: 08110...636
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Vi har vært i Florida/USA flere ganger (bl.a. Floridays 😊), yngste var vel 1,5 første gang. Med nattfly går det helt fint (et par av turene sov hun 8 av ni timer), med mellomlanding tok vi lang transfer og hotell til neste dag. Orlando ligger vel ikke ved havet, vi elsket Treasure Island som ligger litt nedenfor Clearwater (på Tampasiden). Fort Lauderdale og Cape Canaveral er også flott. Når drar dere? Vi fant ut at tiden mellom spring break og sommerferien er veldig fin, ikke så mye folk og ikke for varmt. Anonymkode: 18526...eae
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: hva er vitsen og dra så små på så lang flytur, stakkars barn Anonymkode: 68190...edc Nå har jeg aldri vært på lengre tur enn 3 timer med min som nå er 3 år, men hun elsker å fly og kunne glatt tatt fly i 10 timer uten problem, altså. Hun hadde kolikk som baby og den ENESTE tiden jeg var bombesikker på at hun sov var når vi tok fly. Trenden har fortsatt og hun er per dags dato en drøm å reise med og hun elsker det selv. Vi har flydd tur/retur 3-4 ganger i året fra hun ble født, altså til sammen mellom 18-24 flyturer i løpet av tre år hvor hun ikke har felt en eneste tåre eller grått en eneste gang. Å dra henne til Florida ville vært helt uproblematisk og hun ville storkost seg, selv på flyet. Unger er forskjellige, så ikke tro det er synd i alle unger som må fly altså. Anonymkode: 48380...ba8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 Har reist til Florida med småbarn flere ganger. Har reist på natta og det har vært uproblematisk på flyet. Ved forsinkelser på flyplassen var det litt sutring, men utover det har det gått som en drøm! Unger er forskjellige, men nattfly hjelper på. Flyduren og mørk kabin er meget søvndyssende for de små. Har reist på dagtid til typiske sydenland (4-6 timer), men det var faktisk hakket enklere å dra til USA. Anbefaler å leie leilighet/hus og selvsagt ha leiebil. Når det gjelder strender er det mye roligere på «vestsiden» av Florida med blant annet Clearwater. Bølgene er roligere og det er mer passende for små barn. Anonymkode: 1d7fa...671
Dina86 Skrevet 21. november 2018 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2018 Takk! Har dere forslag på hotell i CLEARWATER som er barnevennlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå