Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Heisann! Jeg skal lage julekalender til kjæresten min på 23 år, men mangler en del luker enda.. Jeg har funnet fram til litt småting som han har sagt han ønsker seg/trenger, men skulle gjerne hatt noen forslag! Alle forslag blir tatt imot med stor takk Anonymkode: 0178a...fd3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Prisklasse, makspris? hodelykt lommelykt løpebrodder lego forskjellig øl, juleøl boksershorts drikkeflaske julehefte godteri Anonymkode: c2a25...3f8
stavanger2000 Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Vil ikke si så alt for dyrt, men noen gaver dyrere enn andre, feks i helgene... Det du skrev her var ganske gode tips, og som er innafor prismessig
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Øl og godteri. Og sånne småflasker med feks akevitt. Mannen fikk adventskalender med gjennomtenkte gaver i noen år. Nå deler han med storebror og får ca 8 poløl. Når lillebror blir gammel nok til kalender tror jeg mannen skal være fornøyd om jeg fordeler en 6-pack Ringnes i kalenderen;) Anonymkode: 9f3d8...98e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Prisklasse, makspris? hodelykt lommelykt løpebrodder lego forskjellig øl, juleøl boksershorts drikkeflaske julehefte godteri Anonymkode: c2a25...3f8 En kalender med gaver i den prisklassen må jo koste mange tusen. Er du sikker på at samboeren synes det er en smart bruk av pengene? Anonymkode: ed6f8...36c
stavanger2000 Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: En kalender med gaver i den prisklassen må jo koste mange tusen. Er du sikker på at samboeren synes det er en smart bruk av pengene? Anonymkode: ed6f8...36c Er ikke snakk om at alle gavene skal være i den prisklassen, da. Noen dager blir det filmkveld hjemme, sjokolade, julekakebaking, tur på julemarked i byen osv..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En kalender med gaver i den prisklassen må jo koste mange tusen. Er du sikker på at samboeren synes det er en smart bruk av pengene? Anonymkode: ed6f8...36c Seriøst? Er du mora til hi? Tror du ikke hun klarer å finne ut av det selv Anonymkode: c2a25...3f8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 er så harry med voksene som får kalender, takk gud at vi ikke har det sånn i hjemmet Anonymkode: 32221...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå