Gå til innhold

Julekalender til samboeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal lage julekalender til kjæresten min på 23 år, men mangler en del luker enda..

Jeg har funnet fram til litt småting som han har sagt han ønsker seg/trenger, men skulle gjerne hatt noen forslag! Alle forslag blir tatt imot med stor takk :)

Anonymkode: 0178a...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisklasse, makspris?

hodelykt
lommelykt
løpebrodder
lego :)
forskjellig øl, juleøl
boksershorts
drikkeflaske
julehefte
godteri

Anonymkode: c2a25...3f8

Skrevet

Vil ikke si så alt for dyrt, men noen gaver dyrere enn andre, feks i helgene... Det du skrev her var ganske gode tips, og  som er innafor prismessig :D

Skrevet

Øl og godteri. Og sånne småflasker med feks akevitt.

Mannen fikk adventskalender med gjennomtenkte gaver i noen år. Nå deler han med storebror og får ca 8 poløl. Når lillebror blir gammel nok til kalender tror jeg mannen skal være fornøyd om jeg fordeler en 6-pack Ringnes i kalenderen;)

Anonymkode: 9f3d8...98e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prisklasse, makspris?

hodelykt
lommelykt
løpebrodder
lego :)
forskjellig øl, juleøl
boksershorts
drikkeflaske
julehefte
godteri

En kalender med gaver i den prisklassen må jo koste mange tusen. Er du sikker på at samboeren synes det er en smart bruk av pengene?

Anonymkode: ed6f8...36c

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

En kalender med gaver i den prisklassen må jo koste mange tusen. Er du sikker på at samboeren synes det er en smart bruk av pengene?

Er ikke snakk om at alle gavene skal være i den prisklassen, da. Noen dager blir det filmkveld hjemme, sjokolade, julekakebaking, tur på julemarked i byen osv.. :)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Er du mora til hi? Tror du ikke hun klarer å finne ut av det selv

Skrevet

er så harry med voksene som får kalender, takk gud at vi ikke har det sånn i hjemmet

Anonymkode: 32221...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...