Gå til innhold

Inspirert: hva finnes om deg på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noe en arbeidsgiver kunne reagere på?

Anonymkode: b2527...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som kommer opp på meg på google, er en adresse og et husnr og bittelitt gammel info fra tidligere arbeidsgiver. Ellers ingenting, fb min kommer ikke opp engang, men der står det heller ingenting egentlig. Så nei, ingenting en arbeidsgiver kan reagere på

Anonymkode: 91331...f51

Skrevet

Adresse og telefonnummer på gulesider. Min Instagram kommer opp, men den er lukket/privat. Og så kommer det opp gards- og bruksnummer på en tomt jeg har kjøpt sammen med mannen. Og navnet mitt er registrert på noen toppturer/turmål jeg har gått. 

Anonymkode: 23f0f...705

Skrevet

Ingenting👍🏻 

Anonymkode: bf705...02e

Skrevet

Navnet mitt, adresse og telefonnummer på gulesider,  og litt småplukk fra idrettslaget.  Ingen bilder eller noe annet. Sånn skal det fortsette å være, og det råder jeg barna mine til også. 

Skrevet

Ikke så mye. 

Et par mediesaker i forbindelse med jobb. Helt greie saker. 

En mediesak om meg som privatperson. 

Stilling og kontaktinfo der jeg jobber nå. 

Henvisninger til diverse prosjekter og høringer jeg har deltatt i. 

Informasjon om noen presentasjoner jeg har holdt/skal holde. 

Ikke noe pinlig eller kontroversielt. Stort sett jobbrelaterte ting. 

Anonymkode: 4afca...b74

Skrevet

Facebookprofilen min med profilbilde (lukket), adresse, masteroppgaven min, arbeidsgiver.

Anonymkode: 64f36...67d

Skrevet

Ingenting...

Skrevet

Et par artikler, noen bilder, Facebook og Instagram som er lukket, firmaet mitt.

Anonymkode: a97bb...bd5

Skrevet

Egentlig bare det som kan bekrefte min CV. Navn, adresse og telefonnummer, en lukket facebookprofil, en LinkedIn profil uten bilde, en oversikt over styreverv på proff og et lite antall artikler fra lokalavisen og en fra Dagbladet.

Anonymkode: 742be...d6a

Skrevet

Noen mediaoppslag, arbeidsrelatert

Facebook profil, lukket

Instagram, lukket

Masteroppgaven

Anonymkode: 0b9c5...ec2

Skrevet

Om man googler: navn,adresse,tlf nr. To artikler fra lokalavisen hvor jeg ble intervjuet om trivielle ting. Litt info fra jobb (stilling,utdannelse,verv etc).

Min Facebook og Instagram kommer ikke opp om man googler, men man kan jo finne meg uansett. Begge profilene er lukkede.

Anonymkode: 9086e...e8e

Skrevet (endret)

Side opp og side ned med nyhetssaker, samt div profiler. Ingenting som noen jeg vil jobbe for vil reagere på. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Finnes et par mediasaker fra noen år tilbake, ikke noe som jeg er flau over. Ikke noe spennende greier heller. Er såpass gammel at jeg finnes i gammelt avisarkiv, heller ikke noe som er noe spennende. 

Skrevet

Profiler på insta, face og Linked in, forskningsartikler jeg har skrevet og bidratt til, noen humanitære aksjoner jeg har deltatt i, slektstavle, GuleSider, idrettslaget, jobbinformasjon etc. Ingenting skummelt. 

Anonymkode: 8ccb7...0fc

Skrevet

Kommer opp noen avisartikler fra da jeg var russepresident, noen noen fra idretten jeg driver med. Samt mye statistikk og resultater fra idretten. Og selvfølgelig gule sider, 1881, Facebook og Instagram. De to siste er privat, så der ser man ikke mye. 

Anonymkode: 0dedf...b79

Skrevet

Kommer nok opp en masse greier :) Både som privatperson, firmaer og band i flere sammenhenger. Tror det er fint lite som ikke tåler dagens lys så ikke noe jeg tenker så mye på. 

Skrevet

Et par avisartikler. 

Noe jobbrelatert mediedekning 

Ellers fb

:)  

Skrevet

Man finner faktisk ingenting ved å google meg. Jeg har hatt 3 etternavn gjennom internetts historie og det finnes intet annet enn enn en Facebook-konto på mitt nåværende navn. 

Anonymkode: eadff...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...