Gå til innhold

Hvem var den siste personen du googlet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går googlet jeg Andrea Bocelli. Kom over et innlegg der han og sønnen har en duett sammen. Utrolig vakkert og så ble jeg interessert i å vite mer, blant annet mer om blindheten. Fant ut han hadde grå stær i barndommen og mistet synet gradvis og helt etter en ulykke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg googlet Veronica Orderud. Så på serien Gåten Orderud, og husker ikke når hun kom ut av fengselet.

Anonymkode: c6308...33e

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker halve dagen på å Google mennesker. Jobber med rekruttering, så jeg googler kandidater som har søkt på jobber, kandidater vi har lyst til å ta kontakt med osv. Og det er skremmende hvor lite påpasselig folk er med hva som ligger på nett om de.... Men den siste jeg googlet i dag er en fyr som har en utdannelse og erfaring som gjør at jeg har lyst til å snakke med han. Så han skal jeg ringe i morgen 😊

Anonymkode: 6e77a...d4c

Mern man kan jo ikke få fjernet ting som ikkeligger ute "ulovlig" eller ikke er støtende?

Anonymkode: 7ba80...efe

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Og hvorfor?

Anonymkode: 3746b...3d9

Chris Pratt 😍 ❤️ rett og slett fordi han er DEILIG

Anonymkode: ac9bb...a75

Skrevet

Neymar. Har syk gutt hjemme som ville spille FIFA.

Skrevet

Tre personer som har søkt jobb hos meg. 

Anonymkode: 0213f...494

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Googlet Christian (?) som er med på charterfeber med sin mor. Ble nysgjerrig etter å ha lest en tråd her inne hvor en dame virket en smule betatt/stalker😅

Anonymkode: 13a79...36d

Samme her😊

Anonymkode: d9c07...ae7

Skrevet

Han jeg er betatt av. Finner ikke noe veldig interessant, men googler allikevel. Og innimellom stalker jeg Facebook-profilen hans, mens jeg er livredd for å trykke "liker" på noe ved en feiltagelse.

Anonymkode: 380d9...aab

Skrevet

Han som jeg brøt kontakten med fordi jeg ikke klarte å stoppe å tenke på ham.

3 år senere googler jeg ham fortsatt jevnlig. Men nå får jeg i alle fall ikke noen livstegn fra ham lengre. 

Jeg la ham til igjen på Snapchat i et svakt øyeblikk. Han aksepterte umiddelbart. Men han så aldri på storyen min og svarte ikke når jeg skrev en hilsen. Så nå vet jeg at han har glemt meg.

Men jeg googler ham altså fortsatt. Ofte. 

Anonymkode: 4e54f...a9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...