Gå til innhold

brukt playstation 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det veldig ille og kjøpe det brukt og gi barna i julegave ? eller synes du det går helt fint

Anonymkode: 2582f...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig går det fint.

Anonymkode: a5e44...b5a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

er det veldig ille og kjøpe det brukt og gi barna i julegave ? eller synes du det går helt fint

playstation 4 kommer på tilbud til 2200 kr i morgen da :)

Anonymkode: 66139...e22

Skrevet

For å svare på det du faktisk spurte om,nei jeg synes ikke det er noe galt i å kjøpe brukt playstation til barnet sitt. Jeg er selv alenemamma så økonomien er ikke den beste men ønsket å gi playstation 4 i gave så hadde tenkt å kjøpe brukt. Men hvertfall her jeg bor så selges brukt playstation 4 til 2000 kr,å i morgen er det som sagt en nettbutikk som selger playstation 4 slim til 2200 kr! Når det bare er 200 kr som skiller brukt og ny playstation så går hvertfall jeg for en ny spillkonsoll med garanti om det skulle være noe galt med den. For har kjøpt playstation 3 for noen år siden brukt,å den varte bare 2 uker før den ikke virket lengre :( Selger nektet selvsagt å gi pengene tilbake.

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

takk for svar :) hvor?

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

For å svare på det du faktisk spurte om,nei jeg synes ikke det er noe galt i å kjøpe brukt playstation til barnet sitt. Jeg er selv alenemamma så økonomien er ikke den beste men ønsket å gi playstation 4 i gave så hadde tenkt å kjøpe brukt. Men hvertfall her jeg bor så selges brukt playstation 4 til 2000 kr,å i morgen er det som sagt en nettbutikk som selger playstation 4 slim til 2200 kr! Når det bare er 200 kr som skiller brukt og ny playstation så går hvertfall jeg for en ny spillkonsoll med garanti om det skulle være noe galt med den. For har kjøpt playstation 3 for noen år siden brukt,å den varte bare 2 uker før den ikke virket lengre :( Selger nektet selvsagt å gi pengene tilbake.

takk for svar. ja kjøper mulig et nytt da. uff er så leit når de ikke betaler tilbake

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

takk for svar. ja kjøper mulig et nytt da. uff er så leit når de ikke betaler tilbake

Jeg skjønner godt at selger ikke vil betale tilbake 2 uker etter kjøp. Man vet jo ikke hvordan kjøper har brukt det

Anonymkode: 3c9e3...527

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den var tom 30 sekunder etter midnatt..

Anonymkode: 00160...bf0

Skrevet

ble heller en ipad på mini :) så blir det ninendo eller playstation når han er litt eldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...