Gå til innhold

Ligger med mange folk fordi jeg er lei meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og typen gjorde det slutt for noen mnd siden (Han var veldig ofte utro). 

Når jeg er ute og drikker (ellers også når jeg er edru), så blir jeg kjent med gutter på byen og ellers venner som jeg har fra før, og så jeg ligger med dem. Jeg angrer hver gang det skjer..Jeg er veldig lei meg og ensom, og har behov for nærhet...og kanskje bekreftelse på at jeg er god nok... Har guttene et godt øye for meg, så trekker jeg meg unna - etter jeg har ligget med dem...Jeg ønsker innerst inne ikke ligge rundt slik (var ikke slik før...var veldig prippen)...

Og nå, nå som jeg faktisk har et godt øye til en mann, så ødelegger jeg alltid alt med å ligge med alle andre....Han vil ikke ha meg lengre (noe jeg skjønner godt!) Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Går til samtale. 

Anonymkode: 91f04...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å gjøre det, ha litt selvkontroll.

Anonymkode: bae43...6c3

Skrevet

Forstår ensomheten. Du må prøve å fylle den med noe annet. 

Hvorfor vil ikke han du har et godt øye til ha deg mer? Vet Han at du ligger rundt? Kanskje bedre å finne seg en friend with benefits i stede. At man er ærlig om ingen forhold men ensom nærhet. 

Anonymkode: 04f14...9c8

Skrevet

Herre! Nr en, slutt å drikke! Nr 2, slutt å gå på byen! Du må jo vise denne exen at du klarer deg selv! 

Anonymkode: 8cc25...c04

Skrevet

Jeg har på en måte hatt det likens som du, forskjellen er bare at jeg var sånn i ungdommen, fra jeg var 14 til jeg var 19.

Jeg har ikke reflektert over dette før nå nettop, og det er ca 20 år siden.

Jeg hadde veldig dårlig selvtillit i barndom/ungdommen, har akkurat nå fått vite at kompisen min da som jeg trodde at hang med meg fordi han ikke hadde noe bedre å gjøre, egentlig var veldig glad i meg, og satt stor pris på å være sammen med meg.

Jeg var litt "løs" da og knullet rundt, trodde jo ingen likte meg, og dette var bekreftelsen jeg trengte- jeg kunne da i det minste brukes til "noe". 

Har også fått vite i voksen alder at han jeg var forelsket i fra jeg var barn- 5-6 år kanskje og til jeg var 14 (han døde da). Hadde alltid vært forelsket i meg også.

Jeg har sikkert også sendt ut signaler som gjorde at folk skygget litt banen, når min virkelighet er at ingen liker meg, så gjør man jo alt for at dette skal stemme på en eller annen merkelig måte.

Mitt råd til deg er; Ha troa på deg selv. Du er fin, og du kan komme deg fram i verden. Du trenger ikke å knulle rundt, du er god nok, og kan få akkurat hvem du vil til kjæreste, bare du jobber hardt nok for det.

Anonymkode: cc632...be5

Skrevet

Hvis du har utbytte av det, så er det jo helt greit. Hvis det får deg til å føle deg dårlig, så må du ta ansvar for å unngå at det skjer. Som en annen sier: Slutt å gå på byen, slutt å drikke. 

Anonymkode: 51d96...133

Skrevet

Du har to valg, slutte med det du holder på med og heller prøve å jobbe med deg selv. Bruke energien på jobb og trening.

Eller fortsette sånn her, komme tilbake til dette forumet og klage over at du fikk en kjønnssykdom og at du er deprimert enda mer.

velg det første er mitt råd. Da du helt sikkert om noen år kommer til å tenke at det var bortkastet tid alt det her.

Anonymkode: 5b421...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...