Gå til innhold

Positiv graviditetstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen for 6 dager siden. Tok en test fredag den va positiv men strek nr 2 va veldig svak. Tok ny i dagtidlig og den var også positiv og streken var sterke. Fikk legetime i dag og fikk ta blodprøve å skulle sjå HCG-nivået.. så det jeg lurer på er kan HCG -prøven være negativ? Ville dere ha ventet å fortelle søsken og foreldre til dere ha fått svar på blodprøven? 

Takk for svar på forhånd! 

Anonymkode: 17a7c...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet med å fortelle det til noen andre enn din mann på nåværende tidspunkt. Gled dere over det selv til det blir mer virkelig. Alt kan hende de første ukene.

Har du pleid å fortelle søsken og foreldre det så tidlig? 

Hvor tidlig du skal fortelle søsken spørs også på alderen deres. Om de er under 10-12 så ville jeg ikke fortalt det før etter uke 12. Det er for det første lenge å vente, når du ikke har mage enda engang som de kan følge med på.

Dess yngre ungene er dess lenger er ventetiden, også med tanke på sa, som skjer overaskende ofte, så ville jeg ventet. Har selv opplevd sa i uke 9. Hadde fortalt det til ungene fordi jeg hadde vært så dårlig. Hun på 11 år ble kjempe lei seg. Om jeg blir gravid igjen kommer jeg ikke til å fortelle noe før ting er litt mer sikker.

Gratulerer og lykke til :)

Anonymkode: 35ec4...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...