Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Er det normalt at unger heller vil i barnehagen enn å være hjemme? Kjenner det påvirker min selvfølelse, som mor, at jeg ikke er bra nok. Har spilt brettspill med dem og lest for dem, likevel vil de heller i barnehagen. Jeg har fri idag og yngste omtrent gråt fordi hn ikke vil i barnehagen, så jeg hadde barna hjemme hos meg idag Hadde ærend, men droppa dem til fordel for barna og føler det ikke var noe vits i. At ingenting jeg finner på er bra nok? De kjeder seg hjemme. Det skal vel ikke være sånn?.. Anonymkode: 9a584...6b5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Det er da bare sunt og bra at de vil i barnehagen heller enn å være hjemme? Der er det andre barn, lek og moro. Hadde aldri blitt fornærmet over det - du bør være glad og lettet over at du har oppdratt trygge, selvstendige og sosiale barn. Anonymkode: 17d95...25e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Mine barn vil alltid velge å være hjemme dersom de får valget, det betyr ikke at jeg er så innmari spennende. Har selv lurt på hvor jeg har feilet siden ingen av barna ser ut til å være «barnehage-unger» eller trives spesielt godt på SFO utover at det er «greit» å være der. Bekymringer går nok begge veier, kanskje bare man må innse at barn er forskjellige og stole på seg selv som mor? 🤷🏼♀️ Anonymkode: c174f...2ca
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Er vel ikke så rart d vel ??! Her har ungene vært med farmor/farfar på hytta hele helga(som de elsker) ALT har vært på deres premisser , kakao , grille på bål, brettspill , lek osv. De kom hjem i går og det 4 åringen sier er; Jippi i morgen er d mandag! Da skal jeg i barnehagen og leke med alle vennene mine! Har aldri tenkt at dette skal reflektere på oss som foreldre? Klart de elsker å leke med andre barn. Jeg et bare glad de trives jeg. Anonymkode: 6055e...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå