Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 «Kampanje: dette er et køtilbud og har begrenset lager tilgjengelig til en nedsatt pris i hver butikk (5st) og online. Dette produktet kan ikke reserveres på nett. « Det vil si at butikken har inne 5 stk av dette produktet til nedsatt pris og man må fysisk møte opp i butikken for å kjøpe det. Kan ikke reserveres på «klikk og hent i butikk» Forstått det rett sant?🙈 Anonymkode: c2b00...540
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Kan ikke reserveres, men kan kjøpes i fysisk butikk (hver butikk har 5 stk på lager). I tillegg kan den kjøpes på nett Anonymkode: 11c04...3be
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kan ikke reserveres, men kan kjøpes i fysisk butikk (hver butikk har 5 stk på lager). I tillegg kan den kjøpes på nett Anonymkode: 11c04...3be Takk:) måtte bare dobbeltsjekke at jeg hadde forstått det rett🙈 hi Anonymkode: c2b00...540
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 «Og online» betyr jo på nett. Der er det ikke oppgitt begrenset antall heller. Jeg forstår det som at hver fysiske butikk selger fem stk for den nedsatte prisen, og at du kan kjøpe det samme produktet for samme pris på nettet. Anonymkode: 8b855...98d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Det betyr atdu fysisk må stille deg i kø i butikk og håpe du er en av de fem første i køen. Anonymkode: 3fad0...803
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: «Og online» betyr jo på nett. Der er det ikke oppgitt begrenset antall heller. Jeg forstår det som at hver fysiske butikk selger fem stk for den nedsatte prisen, og at du kan kjøpe det samme produktet for samme pris på nettet. Anonymkode: 8b855...98d Utsolgt på nettet. Men kom som nummer 3 så fikk kjøpt det i butikken 😊 Hi Anonymkode: c2b00...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå