Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Jeg og hennes far er skilt, og jeg har nå min nåværende mann som jeg har vært utro med. Min datter på 15 år har på ett eller annet vis funnet ut dette, og hun er rasende. Hun skrek til meg at dette var forkastelig og at hun ikke ville se meg mer. Hun sa også at jeg svikter barna mine, hun har jo også blitt veldig glad i sin stefar som har vært her i 12 år nå. Dette er jo forståelig, men nå har hun forlatt huset i flere dager. Hun er ikke hos sin far og svarer ikke på mobilen. Kan jeg kontakte politiet? Har hun rett til dette? Anonymkode: 3a2d7...ae0
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Sier du at du ikke vet hvor hun har vært de siste døgnene? Anonymkode: 16c1a...494
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og hennes far er skilt, og jeg har nå min nåværende mann som jeg har vært utro med. Min datter på 15 år har på ett eller annet vis funnet ut dette, og hun er rasende. Hun skrek til meg at dette var forkastelig og at hun ikke ville se meg mer. Hun sa også at jeg svikter barna mine, hun har jo også blitt veldig glad i sin stefar som har vært her i 12 år nå. Dette er jo forståelig, men nå har hun forlatt huset i flere dager. Hun er ikke hos sin far og svarer ikke på mobilen. Kan jeg kontakte politiet? Har hun rett til dette? Anonymkode: 3a2d7...ae0 Skjønner godt at dattern din stakk. Hadde jeg gjort også. Hun er nok hos ei venninne eller kjæreste. Mamma gjorde dette mot oss også. Søstra mi snakket ikke med mamma på flere år. Anonymkode: 232d5...bd7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Har du prøvd å få tak i henne utenom å ringe henne da? Ringt til alle hun kjenner, til foreldrene deres? Hvor mange dager er flere dager? Anonymkode: 3a75f...99e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Hun har rett til å være sint, men hun ban ikke bare forsvinne i dagevis! Her må du kontakte foreldrene til alle hun kjenner. Er hun ikke hos noen av dem, må du ringe politiet. Man mister ikke kontrollen over barnet sitt over flere dager uten å gjøre noe? Anonymkode: 4d7eb...8a7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 Det har gått flere dager uten at du har varslet politiet? Det ville jeg ha gjort første døgnet om jeg ikke fikk tak i henne (ikke for å starte søk, men da ville patruljene ute holdt et ekstra øye etter 15-åringen gjennom dagen/kvelden). Hun trenger å bli «sett», og å lete/mase viser for henne at du bryr deg akkurat nå. At hun er sint...ja ja. Det må rases ut. Så etterhvert vil hun lære at verden er ikke sort/hvitt. Hadde ikke tilgitt utroskap som 15åring jeg heller...som 35-åring derimot vet man at sånt er ikke det verste som skjer. Anonymkode: 79202...6b9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 Bare jeg som ikke tror et sekund på dette? Anonymkode: 604c9...6c8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som ikke tror et sekund på dette? Anonymkode: 604c9...6c8 Neida. Anonymkode: 79202...6b9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #9 Skrevet 19. november 2018 Du vet ikke hvor hun er??? Jeg hadde ringt rundt til alle hun kunne vært hos og fikk jeg ikke taki henne hadde jeg ringt politiet. Dette hadde jeg gjort FØRSTE kvelden hun ikke kom hjem. Hun hadde også fått beskjed om at det var totalt uakseptabelt å forsvinne på den måten. Når det gjelder din utroskap må hun få lov til å være rasende så lenge hun vil. Vil hun ikke bo med deg, men heller bo hos far må hun få lov til det. Anonymkode: c403e...6ec
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 Du har vært utro med en mann du har levd med i 12 år? Hvordan får du til det, det kaller jeg avansert metarollespill. Anonymkode: 09543...497
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du har vært utro med en mann du har levd med i 12 år? Hvordan får du til det, det kaller jeg avansert metarollespill. Anonymkode: 09543...497 Hun var utro med han for 12 år siden. Anonymkode: 8a89f...127
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du har vært utro med en mann du har levd med i 12 år? Hvordan får du til det, det kaller jeg avansert metarollespill. Anonymkode: 09543...497 Var vel sikkert utro mot daværende mann, altså faren til barna, med nåværende samboer for 12-13 år siden, da? Og så har datteren funnet ut av det først nå. Hi: ja, du kan, og bør, ringe politiet. Også alle datterens venner og foreldrene der. Anonymkode: 07741...e1a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #13 Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Var vel sikkert utro mot daværende mann, altså faren til barna, med nåværende samboer for 12-13 år siden, da? Og så har datteren funnet ut av det først nå. Hi: ja, du kan, og bør, ringe politiet. Også alle datterens venner og foreldrene der. Anonymkode: 07741...e1a Vel, i så fall er det ikke for tidlig at datteren finner ut at alle voksne brudd er rimelig skitne og forkludra. Velkommen til verden. Og bortsett fra den åpenbare trollinga i at man ikke har etterlyst en tenåring etter flere dager så er det kanskje greit å begynne å realitetsorientere sine snart voksne barn om at også voksne har et liv, at det var uheldig men at det som kom ut av det var godt - stefaren og et stabilt forhold - og at det til syvende og sist ikke er hennes sak lenger, det er historie. Anonymkode: 09543...497
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #14 Skrevet 19. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, i så fall er det ikke for tidlig at datteren finner ut at alle voksne brudd er rimelig skitne og forkludra. Velkommen til verden. Og bortsett fra den åpenbare trollinga i at man ikke har etterlyst en tenåring etter flere dager så er det kanskje greit å begynne å realitetsorientere sine snart voksne barn om at også voksne har et liv, at det var uheldig men at det som kom ut av det var godt - stefaren og et stabilt forhold - og at det til syvende og sist ikke er hennes sak lenger, det er historie. Anonymkode: 09543...497 Akkurat den siste setningen er jo ikke sann. Det er og vil alltid være en del av jentas egen historie og noe av det som har vært med å forme henne som menneske. Hun har all rett i verden til å være sint. Anonymkode: 6b2a3...3d4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #15 Skrevet 19. november 2018 Var du utro mot faren hennes for 12 år siden eller har du nettopp vært utro mot stefaren hennes? du får ringe skolen og høre om jenta dukket opp idag. Husk å gi beskjed at du ikke aner hvor HiN har vært de siste dagene, slik at de kan få kontakte barnevernet. Anonymkode: 316b5...f1a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har gått flere dager uten at du har varslet politiet? Det ville jeg ha gjort første døgnet om jeg ikke fikk tak i henne (ikke for å starte søk, men da ville patruljene ute holdt et ekstra øye etter 15-åringen gjennom dagen/kvelden). Hun trenger å bli «sett», og å lete/mase viser for henne at du bryr deg akkurat nå. At hun er sint...ja ja. Det må rases ut. Så etterhvert vil hun lære at verden er ikke sort/hvitt. Hadde ikke tilgitt utroskap som 15åring jeg heller...som 35-åring derimot vet man at sånt er ikke det verste som skjer. Anonymkode: 79202...6b9 Det er noe av det verste som skjer jo. Anonymkode: 0cc50...b99
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #17 Skrevet 19. november 2018 Dette er jo bare tull! Ingen lar 15 åringen sin være sporløst forsvunnet uten å iverksette tiltak. Anonymkode: 604c9...6c8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #18 Skrevet 19. november 2018 Jeg har selv en 15-åring og jeg hadde satt igang tiltak første kvelden om han ikke kom hjem, så dette tror jeg ingenting på Anonymkode: c6492...e2e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #19 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er noe av det verste som skjer jo. Anonymkode: 0cc50...b99 Utroskap er ikke det værste som skjer i et forhold/familie nei. Levd beskyttet du eller? De som på forhånd sier at de aldri skal tilgi utroskap, de har lite tæl ogvilje. Anonymkode: 79202...6b9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #20 Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utroskap er ikke det værste som skjer i et forhold/familie nei. Levd beskyttet du eller? De som på forhånd sier at de aldri skal tilgi utroskap, de har lite tæl ogvilje. Anonymkode: 79202...6b9 Utroskap er tillitsbrudd. For noen er det det verste som kan skje. Søstern min har et elendig forhold til mamma ette rar hun var utro før 20 år siden. De var så nære, men de har ikke snakket så mye sammen etter det som skjedde. Vi har overhodet ikke levd et beskyttet liv. Tvert i mot. Anonymkode: 232d5...bd7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #21 Skrevet 19. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som ikke tror et sekund på dette? Anonymkode: 604c9...6c8 Jeg tenker at det er nytt trolleinnlegg fra samme bruker Anonymkode: 3a75f...99e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #22 Skrevet 19. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Utroskap er ikke det værste som skjer i et forhold/familie nei. Levd beskyttet du eller? De som på forhånd sier at de aldri skal tilgi utroskap, de har lite tæl ogvilje. Anonymkode: 79202...6b9 Heldigvis har ikke du fasiten på hva andre føler og tenker. Du er veldig lite nyansert. Anonymkode: 7255a...6b2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #23 Skrevet 19. november 2018 Trolleri trollera, et dårlig et sådan. Anonymkode: 73ce3...aba
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #24 Skrevet 19. november 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det er nytt trolleinnlegg fra samme bruker Anonymkode: 3a75f...99e Mhm... Anonymkode: 604c9...6c8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #25 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det er nytt trolleinnlegg fra samme bruker Anonymkode: 3a75f...99e Hva mener du med samme bruker? Samme bruker som hva? Anonymkode: 16c1a...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå