Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 vi har idag spurt de vi ønsket som fadder til vår datter, alle sa Ja. Men problemet er at vi merker at min søster ble slikkelig furt fordi hun ikke ble spurt, vi spurte min bror på 16, broren min på 19 og storesøsteren min og mannen hennes, den andre søsteren min snakket ikke noe mer med oss idag, og ga blaffen i at sønnen vår på 2 prøvde og få kontakt, hun er forøvrig fadder til han. Gjorde vi noe galt? trodde ikke noen ventet og være fadder til begge, de 2 siste er broren til min mann og en kamerat av han Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Ingen kan forvente å bli fadder, nei. Men jeg må innrømme at det er veldig spesielt å velge 3/4 søsken til å bli fadder. Ja, hun er fadder til eldste, men man kan ha opp til 6 faddere så det hadde jo ikke vært noe problem å valgt henne igjen når dere først spurte resten av søskenflokken. Anonymkode: ddaf1...178
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingen kan forvente å bli fadder, nei. Men jeg må innrømme at det er veldig spesielt å velge 3/4 søsken til å bli fadder. Ja, hun er fadder til eldste, men man kan ha opp til 6 faddere så det hadde jo ikke vært noe problem å valgt henne igjen når dere først spurte resten av søskenflokken. Anonymkode: ddaf1...178 HI har allerede nevnt hele seks faddere. Trodde det bare var kongelige som stilte ned full pakke ned seks faddere, gitt. Uansett, søstra til HI har ingen ting å furte for. Anonymkode: 51c4c...cb9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Det er faktisk litt råttent å spørre tre av fire søsken. Da er det kun én som blir utelatt. Dere burde i stedet ha spurt to av fire. Anonymkode: 6ff93...a77
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk litt råttent å spørre tre av fire søsken. Da er det kun én som blir utelatt. Dere burde i stedet ha spurt to av fire. Anonymkode: 6ff93...a77 Den siste er jo fadder til eldste. Ingen er utelatt og alle er fadder, bare ikke til samme barn Anonymkode: cf3fa...213
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 Hu følte seg nok utelatt, prøv eventuelt å gi henne noe annet ansvar under dåpen og forklar henne at hu er fadderen til ditt første barn og st det var derfor hun ikke ble valgt. På en snill og rolig måte. Anonymkode: 9ae43...8a8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 jeg er ikke så enig at hun ble utelatt, da ble brødrene mine det med første da ? Trist hun føler det sånn,men både jeg og mannen mener at hun er jo til den første så da velger vi noen andre, vi er ganske sikker på at det vil komme flere, så hadde kanskje tenkt og spørre henne igjen,men når hun reagere slik frister det ikke Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: vi har idag spurt de vi ønsket som fadder til vår datter, alle sa Ja. Men problemet er at vi merker at min søster ble slikkelig furt fordi hun ikke ble spurt, vi spurte min bror på 16, broren min på 19 og storesøsteren min og mannen hennes, den andre søsteren min snakket ikke noe mer med oss idag, og ga blaffen i at sønnen vår på 2 prøvde og få kontakt, hun er forøvrig fadder til han. Gjorde vi noe galt? trodde ikke noen ventet og være fadder til begge, de 2 siste er broren til min mann og en kamerat av han Anonymkode: 56153...fe3 Skjønner godt hun ble furt. 3 av 4 søsken skal stå der oppe sammen med dere, men ikke henne ? Kan hun tenne et lys? Få ansvar å passe på 2 åringen? Hadde jeg vært deg, hadde jeg snakket med henne om dette en stund før dåpen. At siden hun er fadder for første fødte, så er det de andres tur nå. Enn å pang! Få det i fleisen. Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #9 Skrevet 19. november 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Skjønner godt hun ble furt. 3 av 4 søsken skal stå der oppe sammen med dere, men ikke henne ? Kan hun tenne et lys? Få ansvar å passe på 2 åringen? Hadde jeg vært deg, hadde jeg snakket med henne om dette en stund før dåpen. At siden hun er fadder for første fødte, så er det de andres tur nå. Enn å pang! Få det i fleisen. Anonymkode: 47271...45a Tenkte hun både kunne tenne lys og se etter 2åring,men men en sånn oppførsel vet jeg ikke, til og med foreldrene mine synes hun var urimlig Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg er ikke så enig at hun ble utelatt, da ble brødrene mine det med første da ? Trist hun føler det sånn,men både jeg og mannen mener at hun er jo til den første så da velger vi noen andre, vi er ganske sikker på at det vil komme flere, så hadde kanskje tenkt og spørre henne igjen,men når hun reagere slik frister det ikke Anonymkode: 56153...fe3 Du kan ikke bestemme hva hun skal føle. Snakk sammen 😊 Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 Just now, Anonym bruker said: Du kan ikke bestemme hva hun skal føle. Snakk sammen 😊 Anonymkode: 47271...45a det vet jeg,men uansett jeg ble ikke sur når jeg ikke ble spurt av søsteren min, da spurte hun kun de andre 3. er ikke noe og reagere på Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte hun både kunne tenne lys og se etter 2åring,men men en sånn oppførsel vet jeg ikke, til og med foreldrene mine synes hun var urimlig Anonymkode: 56153...fe3 Hev deg over det. 😊Hjelper ikke å ta igjen. Hold deg litt nøytral, si :" Det hadde vært veldig hyggelig hvis du tente lys og passet på fadderbarnet ditt. " ikke dull med henne, men ikke vær sur heller. Jeg har en haug av søsken. Jeg og ene søskene mitt har alltid vært bestevenner, så ble ikke jeg valgt som fadder. Jeg ble faktisk sjokkert. Ingen hadde giddi og fortalt meg noe om det heller. Fikk høre av ene i søskenflokken som skrøt av det. Man blir lei seg. Om det er riktig er noe annet. Begrunnelsen for at jeg ikke ble valgt, var fordi jeg var fadder for et annet barn av en av de andre i søskenflokken. Ta det heller positivt! Hun vil være fadder. Og det er jo koselig. Glem dette her. Slitsomt å krangle over småting. Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #13 Skrevet 19. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: det vet jeg,men uansett jeg ble ikke sur når jeg ikke ble spurt av søsteren min, da spurte hun kun de andre 3. er ikke noe og reagere på Anonymkode: 56153...fe3 Jeg skjønner deg godt. Ikke lett med søsken alltid 😔 Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #14 Skrevet 19. november 2018 42 minutes ago, Anonym bruker said: Hev deg over det. 😊Hjelper ikke å ta igjen. Hold deg litt nøytral, si :" Det hadde vært veldig hyggelig hvis du tente lys og passet på fadderbarnet ditt. " ikke dull med henne, men ikke vær sur heller. Jeg har en haug av søsken. Jeg og ene søskene mitt har alltid vært bestevenner, så ble ikke jeg valgt som fadder. Jeg ble faktisk sjokkert. Ingen hadde giddi og fortalt meg noe om det heller. Fikk høre av ene i søskenflokken som skrøt av det. Man blir lei seg. Om det er riktig er noe annet. Begrunnelsen for at jeg ikke ble valgt, var fordi jeg var fadder for et annet barn av en av de andre i søskenflokken. Ta det heller positivt! Hun vil være fadder. Og det er jo koselig. Glem dette her. Slitsomt å krangle over småting. Anonymkode: 47271...45a synes det blir så lett for andre og si bare hev deg over det, men for meg var dette leit. men ja jeg håper hun roer seg og blir bedre i humør før februar, når jenta skal dåpes. og ja skal forslå at hun kan passe eldste og tenne lys Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #15 Skrevet 19. november 2018 42 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg skjønner deg godt. Ikke lett med søsken alltid 😔 Anonymkode: 47271...45a Nei dessverre Anonymkode: 56153...fe3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: synes det blir så lett for andre og si bare hev deg over det, men for meg var dette leit. men ja jeg håper hun roer seg og blir bedre i humør før februar, når jenta skal dåpes. og ja skal forslå at hun kan passe eldste og tenne lys Anonymkode: 56153...fe3 Og for henne var det leit... begge ble lei dere. Hva skal dere gjøre ? ❤ Det har nok roet seg till dåpen 😊 Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #17 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: synes det blir så lett for andre og si bare hev deg over det, men for meg var dette leit. men ja jeg håper hun roer seg og blir bedre i humør før februar, når jenta skal dåpes. og ja skal forslå at hun kan passe eldste og tenne lys Anonymkode: 56153...fe3 Da jeg skrev til deg at du skulle heve deg over det, så mente jeg egentlig la det fare litt for din egen del. ❤ Skjønner du ble irritert, men prøv å ikke la det ødelegge for deg. Vanskelig er det, men slitsomt å få rundt å tenke på. Anonymkode: 47271...45a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #18 Skrevet 19. november 2018 Trolletråd. Seriøst, er det virkelig vits å komme med en ny falsk problemstilling hver dag nå, BW? Anonymkode: 5ba4d...d54
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #19 Skrevet 19. november 2018 Takk for alle svar. jeg skal snakke med henne, så får vi se hva som skjer. dere får ha en god dag videre Anonymkode: 56153...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå