Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 For et usympatisk kvinnemenneske... Anonymkode: 36fe9...d9a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Er det noen som fortsatt ser på det programmet? Anonymkode: 63d3e...935
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 jeg synes ikke hun er det. og man blir veldig feil fremstilt på tven. Jeg digger henne og synes det er leit hun måtte dra. Håper virkelig Hun eller Charlie kommer inn igjen Anonymkode: fedf9...37d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg synes ikke hun er det. og man blir veldig feil fremstilt på tven. Jeg digger henne og synes det er leit hun måtte dra. Håper virkelig Hun eller Charlie kommer inn igjen Anonymkode: fedf9...37d Se Torpet på TV2 Sumo Jeg syns hun virker nådeløs i konkurranse, og at hun ikke ser sitt eget spill. Hun anklager andre for det hun selv gjør.. å spille Men jeg syns hun er ei bra dame, og jeg syns fryktelig synd på henne når ingen ønsket henne tilbake på gården. Hun klarer ikke å skille mellom konkurranse og person og tok det nok veldig personlig. Tonje og Lene sa jo at de tok valget på bakgrunn av konkurranse, men Irene så ikke det.. Jeg hadde nok også blitt veldig skuffet i den situasjonen.. Anonymkode: 9fe3d...54e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Se Torpet på TV2 Sumo Jeg syns hun virker nådeløs i konkurranse, og at hun ikke ser sitt eget spill. Hun anklager andre for det hun selv gjør.. å spille Men jeg syns hun er ei bra dame, og jeg syns fryktelig synd på henne når ingen ønsket henne tilbake på gården. Hun klarer ikke å skille mellom konkurranse og person og tok det nok veldig personlig. Tonje og Lene sa jo at de tok valget på bakgrunn av konkurranse, men Irene så ikke det.. Jeg hadde nok også blitt veldig skuffet i den situasjonen.. Anonymkode: 9fe3d...54e den er jeg helt enig i, synes hun ikke helt forstå spillet,men det blir jo sånn at alle spiller mot alle etterhvert, og noen er sterkt knyttet, skjønner at hun reagerer,men samtidlig gjorde ikke T og L noe galt. men hun er like verdig vinner synes jeg som de 5 andre. har heiet på Tonje, Lene og Irene hele veien, så har jo 2 igjen. heiet også på Pål, Charlie og han som trakk seg nesten helt i starten husker ikke navnet i farta Anonymkode: fedf9...37d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Hun er nok bare fremstilt sånn og blitt en enkel «hakkekylling» der inne. En det er enkelt å slå seg sammen mot. Hun virker som ei dame som sier ting rett ut og uten filter, uten at hun mener noe vondt med det. Tror mange misforstår væremåten hennes rett og slett. Det har heller ikke blitt vist så veeeeldig mange positive klipp av henne på TV fra Farmen, mens de andre har vi sett leke, tøyse og tulle med hverandre. Man kan jo ikke si annet heller enn at hun virkelig har blitt dolket i ryggen og kastet under bussen av samtlige omtrent. Greit nok at de fleste sikkert så på henne som en stor konkurrent, men at ingen vil ha deg inn på gården igjen må da alle forstå er jævlig hardt å stå og høre på. Hun gjorde nok også den feilen med å stole litt for mye på sine nærmeste der inne og endte opp med å beskytte dem og selv bli hevet ut i kamp (f.eks prøvde å advare Sølvi, valgte ikke Tonje eller Lene til kamp, osv). Hadde hun beint frem kun spilt for å vinne så tror jeg hum hadde gjort det og. Anonymkode: 88b75...a4b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er nok bare fremstilt sånn og blitt en enkel «hakkekylling» der inne. En det er enkelt å slå seg sammen mot. Hun virker som ei dame som sier ting rett ut og uten filter, uten at hun mener noe vondt med det. Tror mange misforstår væremåten hennes rett og slett. Det har heller ikke blitt vist så veeeeldig mange positive klipp av henne på TV fra Farmen, mens de andre har vi sett leke, tøyse og tulle med hverandre. Man kan jo ikke si annet heller enn at hun virkelig har blitt dolket i ryggen og kastet under bussen av samtlige omtrent. Greit nok at de fleste sikkert så på henne som en stor konkurrent, men at ingen vil ha deg inn på gården igjen må da alle forstå er jævlig hardt å stå og høre på. Hun gjorde nok også den feilen med å stole litt for mye på sine nærmeste der inne og endte opp med å beskytte dem og selv bli hevet ut i kamp (f.eks prøvde å advare Sølvi, valgte ikke Tonje eller Lene til kamp, osv). Hadde hun beint frem kun spilt for å vinne så tror jeg hum hadde gjort det og. Anonymkode: 88b75...a4b Og hvorfor ville ingen ha henne tilbake tror du? Fordi hun blir fremstilt feil på tv og seerne har misforstått væremåten hennes? Og hun er da heller ingen spesiell stor konkurrent, ble jo knust i tautrekking😂 Anonymkode: 55722...979
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 Bare sånn at det er sagt: Det er avslørt hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet. 😉 Anonymkode: 0458d...dc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #9 Skrevet 19. november 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Bare sånn at det er sagt: Det er avslørt hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet. 😉 Anonymkode: 0458d...dc9 ja jeg så Sølvi, Charlie, Lasse og Irene der,men er Andrea slått ut? så ikke henne Anonymkode: fedf9...37d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #10 Skrevet 19. november 2018 Jeg har ikke fulgt med de siste ukene men jeg liker hun. Anonymkode: 7e324...e32
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #11 Skrevet 19. november 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: ja jeg så Sølvi, Charlie, Lasse og Irene der,men er Andrea slått ut? så ikke henne Anonymkode: fedf9...37d Om Irene var der, så har hun vel slått ut Andrea? Er det ikke sånn det fungerer da? Nest siste ut må kjempe mot siste ut? Har egentlig ikke sett Torpet, men mener noen sa det i alle fall😅 Anonymkode: 55722...979
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #12 Skrevet 19. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare sånn at det er sagt: Det er avslørt hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet. 😉 Anonymkode: 0458d...dc9 Hvordan er det avslørt? Slik jeg så klippet så kommer Sølvi, Irene, Lasse og Charlie tilbake og må gjennom en konkurranse for å avgjøre hvem av de fire som får bli en fullverdig deltaker igjen. Anonymkode: 38e4c...774
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #13 Skrevet 19. november 2018 Jeg har ikke sett det, men mannen min ser Farmen, og han sier han så i en teaser at Kjetil og en fra Torpet samarbeidet om en oppgave. Andrea ble "skremt" hjem med en gang hun kom til Torpet, Lasse, Charlie og Sølvi samarbeidet om det. Anonymkode: 0458d...dc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #14 Skrevet 19. november 2018 På tv2 Sumo ligger episodene fra Torpet. I den siste episoden ser vi hva som skjer når Irene kommer til Torpet og får der svaret på hvilke av de 3 som skal stå i finalen inne på Torpet som bestemmer hvem av dem som får dra inn igjen på gården. Andrea snudde i døra. De andre deltakerne skremte henne sånn at hun ikke orket å være der. Anonymkode: 9fe3d...54e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #15 Skrevet 19. november 2018 29 minutes ago, Anonym bruker said: Om Irene var der, så har hun vel slått ut Andrea? Er det ikke sånn det fungerer da? Nest siste ut må kjempe mot siste ut? Har egentlig ikke sett Torpet, men mener noen sa det i alle fall😅 Anonymkode: 55722...979 å ja, det er slik det er Anonymkode: fedf9...37d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: På tv2 Sumo ligger episodene fra Torpet. I den siste episoden ser vi hva som skjer når Irene kommer til Torpet og får der svaret på hvilke av de 3 som skal stå i finalen inne på Torpet som bestemmer hvem av dem som får dra inn igjen på gården. Andrea snudde i døra. De andre deltakerne skremte henne sånn at hun ikke orket å være der. Anonymkode: 9fe3d...54e Hvordan ble hun skremt😲 Anonymkode: a6aaa...1d5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #17 Skrevet 19. november 2018 2 hours ago, Anonym bruker said: På tv2 Sumo ligger episodene fra Torpet. I den siste episoden ser vi hva som skjer når Irene kommer til Torpet og får der svaret på hvilke av de 3 som skal stå i finalen inne på Torpet som bestemmer hvem av dem som får dra inn igjen på gården. Andrea snudde i døra. De andre deltakerne skremte henne sånn at hun ikke orket å være der. Anonymkode: 9fe3d...54e er dette virkelig sant? rart ikke andrea har klaget på det til tv2 eller no da Anonymkode: fedf9...37d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2018 #18 Skrevet 19. november 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: er dette virkelig sant? rart ikke andrea har klaget på det til tv2 eller no da Anonymkode: fedf9...37d Det virket som om at det var lov.. brudd på reglene fører jo til konsekvenser uten at det må klages inn. I og med at produksjonen er tilstede hele tiden.. Anonymkode: 9fe3d...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå