Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Kanskje jeg ser feil? Selv da jeg var yngre,så jeg at det er noe med disse årene. Kvinner på denne alderen hadde livskriser, noen ble skilt, noen hadde depresjoner,noen var trøtte, noen ble sykemeldt (utbrent). Nå er jeg 38 år og jeg føler at jeg er trøtt av livet. Trøtt av å være på forkant. Selve shoppingen, som før gjorde meg glad, er blitt kjedelig. Jeg som kunne gå rundt på alle sentrer før jeg bestemte meg på noe. Jeg som kunne gå laaange turer og bare puste lettet ut. Jeg orker ikke noe. Hadde en stor krangel med mannen men faktum er at jeg er bare kald. Det er ikke nødvendigvis han det er noe galt med, jeg orker ikke gjøre innsats. Stor sukk men... Anonymkode: 7696d...0b8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Ingen livskrise på meg! Blir 43 i år og er på topp i livet på alle måter! Kanskje du skulle tatt deg en legesjekk? Anonymkode: 1def1...227
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Min «krise» startet da jeg var 39 år.. Jeg er nå 41 år, og på vei over kneika.. men ikke helt. Har følt meg gammel, fryktet å bli en av de som forsvinner inn i mengden, har følt meg tappet for energi, har sett rynker komme og at kroppen ikke er som den var Jeg er nesten over kneika.. men kun fordi jeg har begynt å innfinne meg med alderen min. En slags motvillig aksept.. Anonymkode: 026c6...1e9
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Kjenner meg litt igjen. Hos meg ble det samlivsbrudd. Det hadde vært under oppseiling i flere år (mer enn 8 år) før jeg i en alder av 42 klarte å gjøre det. Mulig jeg bare måtte bli litt mer moden og sterk før jeg tok skeittet, eller mulig det var 40 årene som tok meg. Uannsett det var rett avgjørelse for meg og min familie og nå føler jeg meg på toppen av mitt eget liv. Anonymkode: 6a26c...b50
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 40 år=halvveis i livet=å gjøre opp regnskap og se om man er på riktig kurs. Det er min teori. Anonymkode: afdd2...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå