Gå til innhold

Er deres 4-5 åringer på noen aktivitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hva?

Vurderer å melde min snart 5 åring ( i feb)som er noe  klønete motorisk, men usikker på hva. Også redd det vil funke  dårlig da han er ofte sliten etter barnehagen.

Anonymkode: 2ce1b...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4åring har nettopp startet på allidrett, og storkoser seg. Vi har bestemt oss for at vi deltar kun de dagene han har fått hvile litt mellom barnehage og aktivitet, vi vil ikke skape masse stress bare for å delta på en leke-aktivitet. Så ofte klarer vi å hente litt tidlig i bhg og lage lett middag disse dagene, og han storkoser seg virkelig på aktiviteten ☺️

Anonymkode: 1a0b1...cf4

Skrevet

Min går på riding og turn og elsker begge deler. Egentlig ikke meningen at hun skulle gå på to aktiviteter, ikke meningen at hun skulle gå på riding i det hele tatt, hun har bare vært nødt til å henge med i stallen fra hun var liten pga hest er søsterens store lidenskap. Det viste seg fort at lillesøster også elsker hester og hun ble 3 år begynte hun også å ri. Da hun var 4 fikk hun endelig tilbud om å prøve turn etter å ha stått 2 år på venteliste, så akkurat nå har hun 2 aktiviteter i uka, inntil videre så får vi se an etterhvert. Hun har korte dager i bhg og ofte fridag, så hun blir ikke så sliten av det. 

Anonymkode: 55893...fd6

Skrevet

Min yngste var veldig klønete motorisk også. Han begynte på bryting det året han starter i første klasse. Det var helt perfekt og har gjort underverker. Bryting er 70% turnøvelse, 20% styrke og 10% bryting.

Anonymkode: 76aba...242

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min yngste var veldig klønete motorisk også. Han begynte på bryting det året han starter i første klasse. Det var helt perfekt og har gjort underverker. Bryting er 70% turnøvelse, 20% styrke og 10% bryting.

Anonymkode: 76aba...242

Gikk klønheten seg til eller😀? Hvordan merket fmdu det?

Anonymkode: 2ce1b...717

Skrevet

Min går på turn. Har også mulighet for allidrett, men vil ikke akkurat nå.

Anonymkode: 1ba72...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...