Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Har en sønn i 2.klasse som var borte fra skolen hele forrige uke pga halsvondt og kraftig hoste. Redusert allmenntilstand, men ikke noe høy feber. Fredag kom formen seg, men nå søndag er formen forverret seg igjen. Han har ikke feber, men er nå blitt veldig snørrete i tillegg til halsvondt og hoste. Kan ikke se noe belegg i halsen, så jeg tror ikke det er streptokokkinfeksjon. Selv om han ikke har noe feber, har han i dag ligget på sofaen siden han sto opp. Han sover innimellom. Orker ikke særlig mat. Skal selvfølgelig ta kontakt med lege i morgen hvis han ikke blir noe bedre, men det virker som det er en virusinfeksjon i og med at feber uteblir. Bare lurer på om det er noe spesielt som går rundt omkring nå. Virker ikke som det er influensa heller. Føler han er for frisk til at det er det. Anonymkode: 0c21b...692
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Her har veldig mange, inkludert jeg, hatt halsvondt. Jeg hadde vondt i halsen i 3 uker før det ga seg. Skikkelig feber i to dager, og så feber på kveldene noen dager etter. Dårlig form i alle ukene. Vet mange barn i bhg og skole her har hatt det. Anonymkode: 90812...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå