mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Her var det endelig flott vær i dag så da ble det gåtur på hele gjengen. Deilig med slike dager😊. Så nå er det film og sofa på oss voksne og regner med at ungene kommer til å game til leggetid. Flere som har vært ute i finværet i dag ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Her har vi prioritert å få listet på badet vi bygger, slik at vi nå kan få inn rørlegger til å sette på vann til do og servant. Barna har kost seg med en film,lekt på rommet og puslespill Anonymkode: 5ec3e...2cb
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Jobber hjemme, drikker kaffe og pauser med nett innimellom. Ungene er ute med venner😊 Anonymkode: 1c87d...c02
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Først hadde vi frokost mens vi så sport på TV. Deretter var jeg ute på en lang løpetur mens mann og barn gikk en tur. Lunch mens vi så mer sport. Nå ligger jeg i badekaret mens ungene ordner i hagen. Mannen vet jeg ikke riktig. Etterpå skal jeg rydde og vaske en bod slik at den er klar til jul og så blir det film eller noe etter middag og etter at ungene er ferdig med øving. De spiller instrumenter og må derfor øve hver dag. Anonymkode: a48a6...aca
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 Jeg har vært i skogen med ungene. Mannen har vasket biler, fikset båten og jogget. Anonymkode: a384f...55e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Hadde en herlig formiddag sammen med sønnen min og så fikk han besøk av kompisen sin. Da trakk jeg meg innpå rommet mitt og så på en julefilm på netflix. Nå har vi nettopp spist koteletter til middag. Ingen spesielle planer videre. Anonymkode: 83fad...27a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 Så langt har jeg spist en deilig, lat søndagsfrokost, hatt en lang treningsøkt, ryddet og ordet hagen til vinteren mens barna har lekt ute, organisert litt til adventstiden og hjulpet 12-åringen å pakke til skoletur i morgen. Nå er det en rolig stund før jeg skal steke kalkun til middag og glede meg til karamellpuddingen som står klar i kjøleskapet Anonymkode: fad6f...d1a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 Er litt pjusk i dag, så har tillatt meg å dorme på sofaen mens jeg så på Freinds og drakk cola zero. Har pakket julegaver og gått litt over badet, ellers har jeg ikke gjort en shit 😬 Anonymkode: a7d22...4de
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #9 Skrevet 18. november 2018 Vi har vært i svømmehallen, ellers rolig dag. Jeg blir så trøtt etterpå... Anonymkode: e0687...352
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 Eldste var i bursdag, vi andre gikk tur i skogen. Etterpå har vi slappet av og lekt. Nå er det pizza og film 😊 Anonymkode: aab3f...ff5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #11 Skrevet 18. november 2018 Stirret på notater og håpet at det er noe der som kan hjelpe på min dissertation. Skrevet 247 ord. Anonymkode: 23da9...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå