Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Jeg er veldig betatt av en fyr, "Jon". Han er singel men for tiden så bor en venninne og arbeidskollega av meg, "Kristin" hos han så hun forteller ting om han. I sommer fikk jeg vite at han var interessert i en felles venninne, "Anne" av oss og de var ute på en date. Anne var i sommer kjæreste og samboer med en fyr, men forholdet slo noen sprekker og jeg tror de nettopp flyttet fra hverandre. I det siste så har jeg truffet Jon i jobbsammenheng og vi har pratet noe. Han har en tendens til å lene seg forover mot meg og er veldig hyggelig og oppmerksom når han prater. Han er veldig til å ta på folk mens han snakker med de, og har også gjort dette med meg, men også med andre jenter, så det er tydelig at han bare er sånn. For meg er det "tegn" på interesse...men mulig jeg feiltolker. Jeg har ingen lyst til å være second choice. Men jeg har prøvd å spørre ut Kristin hvordan ting er mellom Jon og Anne, men hun svarer unnvikende. Enten vet hun ikke, eller så har de et "hemmelig forhold" slik at ingen på arbeidsplassen vår skal vite om dette. Jeg har ikke lyst til å fortelle henne hva jeg tenker om Jon, da jeg så absolutt vil unngå at han skal få vite om dette. Jeg må jo bare la ting gå seg til naturlig men jeg ønsker å få vite hva som eventuelt er mellom Anne og Jon. Hvordan gjør jeg dette må en lur måte? Jeg blir helt matt hver gang jeg treffer han, da han alltid gir meg en klem. Har ikke kjent på de følelsene siden jeg var veldig ung og føler meg latterlig fjortis, haha. Han gjør kanskje dette med alle, men hver gang vi sees (en gang i uka) så merker jeg at han scanner meg meg blikket sitt. Fryktelig følelse, når jeg vet at han har falt for Anne først. Anonymkode: 90844...2a4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Alle har tidligere forhold, så hvorfor la noe slikt ødelegge for deg? Ikke gruble og tenke for mye. Spør om han vil være med og ta en kaffe en dag, gå en tur eller noe annet. Om han er singel og interessert så blir han med. Da vil du også ha en mulighet til å avklare om Anne er en del av livet hans mer eller ikke. Slutt å gruble, gjør det enkelt! Anonymkode: 29b29...024
Anonym bruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Han virker som en rundbrenner. Anonymkode: 030b0...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå