Gå til innhold

Legge baby uten vogn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har lagt babyen våres i vogn til nå, på dagtid. Umulig å legge hun ellers. 

Har noen noe råd til hvordan vi skal bli kvitt denne uvanen ? Henne tar ikke smokk, blir bare grinete og overtrøtt om vi ikke bruker vognen. 

Jeg må vaske gulvet så ofte pga dette. Vi har selv sørget for denne uvanen. Så er det noen som har noen gode råd til å bli kvitt den ? 

Anonymkode: 1c932...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ærligtalt ikke problemet, det beste er vel at babyen sover godt i vogn, du er mye friere da. Kjøp deg slik beskyttelse til gulvet som vogna kan stå på, dersom du ikke bare kan legge babyen ute i vogna?

Hvorfor blir gulvet mer skittent selv om babyen sover i vogna? enn om vogna bare står der?

Tenker på noe slikt:

https://www.mimmis.no/tinkafu-gulvmatte-stor-gra?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Tinkafu+Gulvmatte%2C+Stor%2C+Gr

Anonymkode: 1cf7a...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken! Den der har jeg aldri sett engang. 

Glemte å nevne at hun er 1 år og at vi må trille vogna for at hun skal sove. Gjerne 15 min av gangen.  Vi har stor stue og spisestue så det er plass, men vi vil helst slippe å gjøre det. 

Derfor blir det så skittent på gulvet. Og det frister ikke så veldig når hun krabber rundt. 

Anonymkode: 1c932...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for linken! Den der har jeg aldri sett engang. 

Glemte å nevne at hun er 1 år og at vi må trille vogna for at hun skal sove. Gjerne 15 min av gangen.  Vi har stor stue og spisestue så det er plass, men vi vil helst slippe å gjøre det. 

Derfor blir det så skittent på gulvet. Og det frister ikke så veldig når hun krabber rundt. 

Anonymkode: 1c932...c09

Åh, sånnsett.

Det er jo veldig praktisk at hun sover i vogn når/hvis hun skal begynne i barnehagen. Du kan jo kle på henne og kjøre ute. Mine barn sov best ute i vogna.

Anonymkode: 1cf7a...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...