GÃ¥ til innhold

AUSTRALIA 😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ta med familien til Australia!

Noen som har vært der? Og kan komme med noen anbefalinger?

Anonymkode: c1611...aa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har familie i Australia og har vært der mye, men orker ikke så svare når du roper

Anonymkode: 3223a...881

Skrevet

Nå er det veldig mange år siden jeg var der, men Fraser Island og Great Barrier Reef er noe som sitter på minnet, sammen med en helt fantastisk raftetur i Cairns

Anonymkode: f27ce...38c

Skrevet

Har vært der som backpacker når jeg var 19 og 26, tilsammen 8 måneder rundt så sett store deler av Australia. Ingen erfaring å reise med barn, men er et enestående land å reise i, har også lyst å ta med familien dit. 

Først og fremst bør dere ha god tid, 3 uker er et minimum, pga lang reisevei og jetlag men også fordi Australia er like stort som Europa (minus Russland) Gjøre god resesrch og bestemme seg for hva dere vil se. Melbourne og Sydney er flotte storbyer, øskysten er super - regnskog og Cape Tribulation helt i nord, Cairns, seiltur i the Whitsundays, 4wd safari på Fraser Island er magisk. Byron Bay - en herlig kunstnerisk hippieby med flott strand og flott atmosfære. Nord i Darwin - Crocodile Dundeeland. Uluru, the red middle, Alice Springs ute i ørkenen, 

Som sagt man må prioritere og planlegge godt, og bestille overnatting noen steder som utg.punkt for turen. 

Anonymkode: 1bf69...d49

Skrevet

Vi var der i tre uker med ungene da de var 6 og 4! Fantastisk tur!!

vi var hovedsakelig i Brisbane, whitsunday Islands, og Sydney! 

Anonymkode: c7024...1a6

Skrevet

Var der på språkreise da jeg var 16. Fantastisk land, drømmer om å ta med familien tilbake dit.

Anonymkode: ffd9d...e45

Skrevet

Bor i Australia med mine små og trives kjempe godt :) mannen er australsk så var ikke noe problem med oppholdstillatelse.

elsker klimaet, kulturen og livsstilen.

Anonymkode: 4cc5a...6fa

Skrevet

Lei campingbil eller husbåt og cruise rundt. Vi har gjort begge deler på våre turer og har vært topp for store og små. Man får sett og opplevd mye. Australia har uendelig med muligheter og som hun over sier er klima, livsstil og kultur helt fantastisk. 

Anonymkode: be187...b88

Skrevet

Har vært der ned barn to ganger. Laaaaaaang flytur så nan bør sette av god tid til ferie. Og man bør planlegge godt hvilke deler av landet nan vil se!

Anonymkode: dc08a...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...