Gå til innhold

Skal vi danse !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han malerfyren danser jo ikke ! Han tripper rundt og smører partneren med maling ! Blir irritert, han kan jo ikke danse. Hvem er det som stemmer ??? 

Anonymkode: dc19b...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets sesong er en diger nedtur i forhold til fjorårets, så her kunne nesten hvem som helst vært i finalen. 

 

Anonymkode: 27a99...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Gunnar var jo helt rå i finalen. Også vinner han som ikke kan danse i det hele tatt. Flaut rett og slett🙈

Anonymkode: 55d96...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må bli siste sesong, for han var ikke i nærheten av den beste danseren. Partneren danset, han var en rekvisita.

Anonymkode: 22bec...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så grusomt flaut !!! Han tar to dansetrinn men jan gunnar tok hundre. Dommerne og de som stemmer må jo være høy på noe. Er jo ikke en konkurranse om hvem som er mest kos og følsom. 

Anonymkode: dc19b...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så grusomt flaut !!! Han tar to dansetrinn men jan gunnar tok hundre. Dommerne og de som stemmer må jo være høy på noe. Er jo ikke en konkurranse om hvem som er mest kos og følsom. 

Anonymkode: dc19b...ece

De er jo nesten nødt til å gi 10 i finalen, ingen av dem danser vel en feilfri dans. 

Dette var en stusselig sesong, det var jo drama som tok hovedfokuset.  

Jeg tror SVD trenger en pause, det begynner å bli vanskelig å finne 'kjendiser'. 

Av årets deltakere var det bare Marianne Krognes, Dorthe Skappel og Sofie Elise jeg visste ordentlig hvem var (jada, jeg er 40+)

Anonymkode: 27a99...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...