Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Synes dette med dåp er utrolig vanskelig. Jeg har en ganske stor familie, men skal ha dåpen i et lite kapell, siden hele familien min er døpt der omtrent. Veldig tradisjon det der, men kan ikke invitere hvem som helst av venner osv, for må jo ha plass også. Ei venninne av meg skal være fadder f.eks, må jeg da invitere hele hennes familie (dvs. mann og barna deres) eller holder det å invitere henne? Vil helst at alle jeg kjenner i hele verden skal komme, men blir ikke plass til det 😕 Anonymkode: 3766e...fb8
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Barnets beste- og oldeforeldre, barnets tanter, onkler og søskenbarn. Ev svært nære venner i tillegg. En til to familier, maks. Synes jeg. Anonymkode: a36de...cbb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Selvfølgelig inviterer du mann og barn til din venninne som er fadder! andre venner trenger du ikke invitere. Kun nærmeste familie; barnets besteforeldre og evt oldeforeldre, barnets tanter/onkler med familie. Anonymkode: 2c39b...861
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Familien til fadderne er en selvfølge ellers synes jeg dere skal invitere dem som du regner med og ønsker skal bli de viktigste personene i barnets liv. Anonymkode: 1b6ef...b16
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Bare nærmeste familie her, barnets besteforeldre og evt oldeforeldre, også min og mannens søsken med familier (så barnets tanter, onkler og søskenbarn er invitert). Vi har ikke hatt noen venner, men om du har en venninne som skal være fadder er det selvklart at hennes familie skal inviteres. Anonymkode: 656a3...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå