Gå til innhold

deler dere som ikke er sammens med far eller mor på bursdagen til barnet/barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen fyller 6 og han vil på leos, vi har der i fjor også, jeg sparte penger fra september for og få råd, jeg får ikke barnebidrag av faren, så bare lurte, er det helt feil og spørre om han vil være med og betale? vet jeg ikke kan kreve det,men kan jeg spørre?

Anonymkode: 7a31f...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørre kan du.

Jeg får ikke bidrag fra faren og ingen tilskudd til slike ting heller. Det jeg har gjort er å slå meg sammen med foreldrene til en anden gutt i klassen hans så de fikk felles bursdag og vi kunne dele på prisen.

Anonymkode: c203b...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Pappan organiserer alle bursdagene til barna sammen. Skulle vel bare mangle. Hvorfor kan du ikke kreve at han skal være med å betale hvis du heller ikke får bidrag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier ikke å dele på utgiften nei. Men i fjor ville småen ha det på leos lekeland å da hadde det kommet på 2500 kr + godeposer til 11 barn. Da spurte jeg barnefaren på en fin måte om han kunne tenke seg å være med på å betale litt,å det svarte han heldigvis ja på. Jeg var student så hadde ikke så mye penger. Det endte opp med at faren betalte hele leos lekeland regningen <3

Anonymkode: 71a76...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

Jeg kommer til og spørre han,men han er mer glad i og bruke pengene sine på seg selv. og han har for lite til og betale barnbidrag

Anonymkode: 7a31f...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har vi aldri delt på. Hadde jeg gått fra mannen min hadde vi gjort det. Så normalt oppegående folk deler på sånt vil jeg si 

Anonymkode: 5b5e4...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler på å arrangere, har selskapene his far fordi han har best plass. Egentlig mest fordi han har en kone, det har ikke jeg. 

Fars kone elsker kakebaking, pynting av festbird, arrangering av leker og ikke minst å varte opp foreldre. Jeg egner meg bedre til å kle på de ungene som ikke klarer bursdag og ta de med på lekeplassen.

Anonymkode: 40d46...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...