Gå til innhold

For lite melk pga silikon??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd alt for å få mer melk, pumping, vørterøl, amming hver 2 time osv men får ikke nok melk. Er det noen som har lignende erfaring med silikoninnlegg og amming som kan komme med noen råd for å øke melkemengen ? Virker som at jeg ikke klarer lagre nok melk, for sugetak er sjekket og hun spiser det som er der. 

Anonymkode: 98ac3...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest alt som er på ammehjelpen omtrent 🙈 Hun er to mnd ca nå, så begynner å gi litt opp håpet om fullamming, men håper fortsatt litt at skal kunne få det til. Har nok desverre vært litt for mye stress og sånn etter fødsel så kan jo ha en medvirkende årsak det også. 

Anonymkode: 98ac3...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror stresset har mer å si en silikonet. Kjenner kvinner med silikon som har både fullammet og hatt mer til overs som de donerer.

Men stress er «drepen» på produksjon. Det beste man kan gjøre er å låse seg inne, bare ligge toppløs under dyne på sofaen med baby hud-mot-hud, spise-drikke-amme så mye baby vil. Kos deg med nettflix og baby, lukk ute verdenen ;) Dere er viktigst, alt annet klarer seg uten dere litt.

Anonymkode: befe4...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...