Gå til innhold

Positiv svak strek? Eller skygge? Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan se denne streken ganske godt i virkeligheten. Kan dere se den? På bilde var det vanskeligere å se... 

 

BA9C22C5-F78A-473D-B414-84FEE0D98DDF.jpeg

52DE6617-4466-486D-AC7D-8481099A5E89.jpeg

Anonymkode: 777df...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Test på ikm dagen og dagene etter. Med mi jente så fikk jeg negative tester 5 dager etter ikm og svak positiv 6 dagen. Tror ikke den ble ordentlig positiv før 10 dager etter 

Anonymkode: 6cfd0...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Test på ikm dagen og dagene etter. Med mi jente så fikk jeg negative tester 5 dager etter ikm og svak positiv 6 dagen. Tror ikke den ble ordentlig positiv før 10 dager etter 

Anonymkode: 6cfd0...10a

Jeg er en av de som får tidlig hcg stigning, og har alltid fått positiv test 8dpo 😊 Det som er skummelt er jo at man kan oppleve kjemisk graviditet så tidlig (som jeg nå mistenker). Jeg får vel smøre meg med tålmodighet frem til ikm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Tyrion skrev:

Nå etter 2 pp har jeg konkludert med at billigstrimlene til rfsu ofte gir skyggestrek 😕 har nå kuttet de ut og prøver CB sin :)

Sikker på at du ikke har hatt en kjemisk graviditet? Jeg har brukt de i et år nå, og har kun vært skyggestrek/strek sist graviditet og nå de siste dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nelly89 skrev:

Sikker på at du ikke har hatt en kjemisk graviditet? Jeg har brukt de i et år nå, og har kun vært skyggestrek/strek sist graviditet og nå de siste dagene. 

De er kjent for å gi skyggestrek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tyrion skrev:

De er kjent for å gi skyggestrek ;)

Det har de i hvert fall aldri gjort på meg, og jeg studerer testene litt for nøye 😜 Har lest en del om de selv, og det er få som sier at de er kjent for skyggestrek, men de er derimot kjent for å gi svake streker over lengre tid (lite økning i styrke). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...