Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #1 Skrevet 17. november 2018 Barna kommer hjem i morgen og jeg vil lage noe godt til de. Ikke pizza, taco og slikt, da de har spist det i helgen 🤗 Tips? Anonymkode: 40fef...1fc
KellyTaylor Skrevet 17. november 2018 #2 Skrevet 17. november 2018 Hjemmelagde minikjøttboller i fløtesaus med grønnsaker som de liker og poteter? Bondeomelett? Lasagne med salat og hvitløksbaguetter? Spørs hvor gamle de er og hva de liker også. Her i huset er de glade i boeuf bourgogne med hjemmelaget potetstappe Eller slike spanske kjøttboller ( Albondigas) er en hit.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #3 Skrevet 17. november 2018 Sodd grøt Anonymkode: 3ef3a...f77
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Min elsker kylling grillet kylling med forskjellig tilbehør kylling taco kylling i pita Baligryte ellers stek med poteter og grønnsaker pølse,potetmos og grønnsaker Anonymkode: ebd82...733
frk Nilsen Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 Lasagne Røkt svinekam eller svineskank med rotmos og god saus av kraften fra kjøttet Kjøttboller med potetmos og fløtesaus Biffgryte med ris eller potetmos Chili con carne med nachos Hjemmelagde hamburgere med ovnsbakte poteter og aioli Pulled Pork eller Pulled Chicken med burgerbrød/pita/tortillalefse
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Nå vet ikke jeg hva de liker, men her er min på 8 sine favoritter: Lammekoteletter med poteter og kantarellstuing Biff med bakt potet, kryddersmør, fløtesaus og ovnsbakte grønnsaker Pannekaker med bacon Reker på loff med majones, dill og sitron Tortellini med ostesaus, salat og baguette/brød Mexikansk gryte med tortilla, salat og brød Chili con carne Spaghetti med kjøttboller Anonymkode: 43967...360
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 Her blir det kalkunbryst med fløtesaus, mandelpotetstappe, tyttebær og grønnsaker. Hjemmelaget karamellpudding til dessert. Anonymkode: 8c547...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå