Gå til innhold

Ser dere streken????? 12 dpo


Lillens

Anbefalte innlegg

Ser dere streken? Var en liten synlig strek i går også, men den er pittelitt sterkere i dag! 

11 dpo i går og 12 i dag. Forventer ikm mandag. 

 

86AB64D2-44FE-496E-92C9-FCE4A92A7BAD.jpeg

AA2D57F6-97AB-4D20-B325-60A6327C845E.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min var omtrent like svak ca 10dpo👍🏼 Idag er jeg 38+4! Lykke til🤞🏼🤞🏼 

Anonymkode: 01ee9...e0d

Åååh😍 masse lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ser streken på den mederste godt. 

 

Ser du min? 😂

9538D4BB-7028-46DD-88B4-A6E890A07FDE.jpeg

Anonymkode: 751be...444

Haha! Ja jeg skimter til noe! Regner med den er klarere i virkeligheten også! Min ble pittelitt sterkere i dag enn i går, så satser på morgen dagen blir endå bedre! Jeg har bare brukt slike billige fra eBay så tenkte å bruke en dyr fra apoteket i morgen 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Naomi0107 skrev:

Jeg ser en strek!  Så svak strek var det på meg og og idag er jeg 14+0! Oppdater på hvordan de neste testene blir ☺️

😬😬😬

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lillens skrev:

tusentakk😍😍

Den klarsynte personen hadde visst rett da 😁 Masse lykke til fremover! Jeg skal på tidlig UL om 8 dager, da har jeg også passert 12 uker. Grugleder meg! var på første svangerskapskontroll her  om dagen som var passe skuffende 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Hirka89 skrev:

Den klarsynte personen hadde visst rett da 😁 Masse lykke til fremover! Jeg skal på tidlig UL om 8 dager, da har jeg også passert 12 uker. Grugleder meg! var på første svangerskapskontroll her  om dagen som var passe skuffende 😜

Ja helt utrolig! Spent om det blir tvillinger som hun ene synske damen sa eller en jente som hun andre synske damen sa🙉 

 

ååh så spennende! Jeg har allerede bestilt tidlig UL 18 desember 🙉 for å se hvor mange det er også hjertelyd! 

 

Hvorfor var den skuffende? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger hørtes slitsomt ut 😅 

Tja, jeg var hos fastlege min. Timen tok sikkert bare sånn 15 min. Hun snakka veldig fort og var veldig rett på sak. Man leverer jo urinprøve og tar masse blodprøver som de skal teste for diverse sykdommer, men de gir deg ikke noe svar når du er der, og de bekrefter heller ikke at du er gravid, tror ikke de tester etter det i det hele tatt. Er bare utfylling av helsekort med diverse praktisk informasjon, og kort gjennomgang av at hun bestilte time til UL, og hva man kunne spise og ikke spise, og eventuelt sykemelding hvis jeg trengte det. Og så var det ferdig. Følte ikke jeg ble så mye klokere. 

Jeg vet jo at jeg er gravid, men gleder meg liksom til UL så jeg faktisk kan få det bekreftet, og se at alt forhåpentligvis er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hirka89 skrev:

Gratulerer 😁😍😍

 

17 timer siden, Lillens skrev:

😬😬😬

image.jpg

Gratulerer😀🥰😍

 

her er min 😂😍

5872A34A-1BCC-47B2-B970-3C2E8A3B5076.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skravlemor skrev:

 

Gratulerer😀🥰😍

 

her er min 😂😍

5872A34A-1BCC-47B2-B970-3C2E8A3B5076.jpeg

Gratulerer så mye til deg også 😍😍😍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag tidlig også. Føler streken ikke var like sterk som i går😱 skal sies at det var en annen test også... 

frykter spontanabort så mye! 😩

Nederste er i dag og øverste var etter i går

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lillens skrev:

Tok en test i dag tidlig også. Føler streken ikke var like sterk som i går😱 skal sies at det var en annen test også... 

frykter spontanabort så mye! 😩

Nederste er i dag og øverste var etter i går

image.jpg

Ta en digital som viser uker! Det skal jeg i dag 😊 Tenker jo egne tanker på tenk om hvis hva osv her også.. men er ganske så sikker på at jeg er gravid og er 4+2. Niplene mine er gigantiske og sover utrolig dårlig om natten 😴 Tisser ofte og mannen ser at jeg er annerledes 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Tok en test i dag tidlig også. Føler streken ikke var like sterk som i går😱 skal sies at det var en annen test også... 

frykter spontanabort så mye! 😩

Nederste er i dag og øverste var etter i går

image.jpg

Det er da en strek der 😊 grunnen til at den er svakere kan være fordi det er en annen type test med en annen type følsomhet, eller kanskje urinen din ikke var like konsentrert som sist. Tror ikke du har noe å bekymre deg for enda. Prøv å ha is i magen og ta en test om 2 dager, eventuelt prøv en digital, så slipper man å tyde streker 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei satser på alt er som det skal da.har begynt å fått litt smerter i venstre side av korsryggen innimellom, kommer å går litt 🙉 

bestilt legetime til jeg kommer hjem til Norge så krysser fingrene 🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skravlemor skrev:

Ta en digital som viser uker! Det skal jeg i dag 😊 Tenker jo egne tanker på tenk om hvis hva osv her også.. men er ganske så sikker på at jeg er gravid og er 4+2. Niplene mine er gigantiske og sover utrolig dårlig om natten 😴 Tisser ofte og mannen ser at jeg er annerledes 🥰

Hvordan gikk det med denne testen din?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lillens skrev:

Okei satser på alt er som det skal da.har begynt å fått litt smerter i venstre side av korsryggen innimellom, kommer å går litt 🙉 

bestilt legetime til jeg kommer hjem til Norge så krysser fingrene 🙏🏽

Jeg hadde også litt vondt/problemer med ryggen helt i starten :) satser på alt er bra 😊 du får holde oss oppdaterte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...