Gå til innhold

Hvor ofte kommer det vaskehjelp i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Son vasker hele bhg? Var bikkjemøkk der torsdag, ungene kom hjem fulle av møkk på sokkene. 

Anonymkode: ca770...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Son vasker hele bhg? Var bikkjemøkk der torsdag, ungene kom hjem fulle av møkk på sokkene. 

Her er det hver dag. De bruker 3 timer på hele bygget.

Er langt fra godt nok her. Vi har klaget maaaange ganger! 

Anonymkode: 972b7...dcb

Skrevet

Vil tro det er hver dag.

Anonymkode: fc1ea...70e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det hver dag. De bruker 3 timer på hele bygget.

Er langt fra godt nok her. Vi har klaget maaaange ganger! 

Anonymkode: 972b7...dcb

Da har de kanskje ikke nok tid

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor i alle dager fjernet ikke de barnehageansatte det? Det hadde jeg lurt mer på

Skrevet

Renhold er ferskvare.

Av erfaring brukes det mye utesko inne da både voksne og barn "skal bare" osv.

Klart det da blir skittent tvert

Anonymkode: 52d23...60c

Skrevet

Hver dag. 

Anonymkode: 44528...440

Skrevet

Hver dag. Mange går inn og ut med sko fordi det er så travelt at man ikke rekker å ta de av hver gang. Et barn som akutt må tisse,bæsja eller et barn som stakk inn. Mye løping, få voksne og mange barn. Vasking har vi jaffal ikke tid til. 

Anonymkode: c3628...5e7

Skrevet

hver kveld i bhg til barnet

Anonymkode: 666a7...6ef

Skrevet

Hver dag.

Anonymkode: 3a260...beb

Skrevet

Hver dag.  Vi har klaget mange ganger, samt skiftet byrå, uten at det har blitt bedre. 

Anonymkode: 11973...c18

Skrevet

Hver dag men det blir fort møkkete i bhg.

Skrevet

Det er godt man har vaskemaskin hjemme da...

Anonymkode: 41295...026

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er godt man har vaskemaskin hjemme da...

Anonymkode: 41295...026

hjelper ikke det når ungen har det inni skoa, og har gått med sokken i hele huset. Kanskje vært i sofaen, senga si og på kjøkkenet. Og i bilen, tok av skoene fordi det lukta rart. 

Så lurer på om møkka i bhg er vaska vekk nå... 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hjelper ikke det når ungen har det inni skoa, og har gått med sokken i hele huset. Kanskje vært i sofaen, senga si og på kjøkkenet. Og i bilen, tok av skoene fordi det lukta rart. 

Så lurer på om møkka i bhg er vaska vekk nå... 

Og derfor er det lurt å skifte med en gang man kommer hjem

Skrevet

Hos oss bruker renholderen ca 10 min på å vaske småbarnsavdelingen og stellerommet, vi føler aldri det er rent 😐 har klaget mange ganger men det hjelper ikke, i tillegg kommer han akkurat når vi er ferdig med lunsj å holder på å legge barn, så han vasket mens vi går rundt 😯

Anonymkode: 645b9...ad4

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss bruker renholderen ca 10 min på å vaske småbarnsavdelingen og stellerommet, vi føler aldri det er rent 😐 har klaget mange ganger men det hjelper ikke, i tillegg kommer han akkurat når vi er ferdig med lunsj å holder på å legge barn, så han vasket mens vi går rundt 😯

Oy, kan dere ikke få han til og komme etter setengtid? 

Skrevet
Akkurat nå, Mamma_til_2 skrev:

Jeg har jobbet med renhold i en barnehage. Ikke akkurat en lukseriøs jobb, men man tar alt når man er arbeidsløs. Jeg måtte vaske i barnehagens åpningstider, da under/etter lunsj. Jeg vasker og det er skittent to minutter etterpå. Da behøvde ikke barnehagen å betale meg kveldstillegg. 

Anonymkode: 776c3...e6a

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor i alle dager fjernet ikke de barnehageansatte det? Det hadde jeg lurt mer på

Er du seriøs? Tror du virkelig de ansatte har tid til det med dagens bemanningsnorm? Og det er vel ikke det de får betalt for heller...

og tips! Innesko!

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og derfor er det lurt å skifte med en gang man kommer hjem

Vi hadde ikke tid! hjemme var mellomstasjon. 

Skrevet
1 time siden, Mamma_til_2 skrev:

Vi ønsker selvfølgelig det, men han jobber ikke kveld, så vasker han i andre barnehager før han kommer til oss. 

Skrevet
49 minutter siden, ulenissen skrev:

Er du seriøs? Tror du virkelig de ansatte har tid til det med dagens bemanningsnorm? Og det er vel ikke det de får betalt for heller...

og tips! Innesko!

Ooog de ansatte vet ikke om det. Er nok noen som har tråkket noe inn i gangen og så har det kommet på gulvet..

Skrevet
1 time siden, ulenissen skrev:

og tips! Innesko!

Ja, jeg er helt seriøs., men er du seriøs? Jeg vet hvordan det er i barnehage, jeg jobber der selv. Og man lar jo selvfølgelig ikke bikkjedritt bli liggende på gulvene inne. Akkurat som vi fjerner annet gris på gulvene, som matrester, når en unge har skvettet ved do, eller hvis det er blitt mye vannfris eller søle, Det er da vel helt normalt. Man lar jo ikke ungene gå rundt i bikkjedritt, hva med små som krabber på gulvene. Jeg er sjokkert over at du mener at man skal la det ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...