Gå til innhold

Hva kan være årsak til dotter i ørene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved høye lyder får jeg dotter. Toåringen slo seg helt vrang her en dag og hylte til, og da dottet det seg til. Samme skjer om noe faller på gulvet (hardt laminat). Har ofte undervanns-hørsel og her en dag når jeg hjalp mannen med å klippe håret med maskin så tok det en stund før jeg hørte normalt igjen. Stemmene hørtes skikkelig forvrengt ut, og det har jeg ikke opplevd før ved bruk av klippemaskin. Reagerer også på barnestemmer, synes de alle roper så voldsomt med de lyse stemmene sine at jeg har problemer med å snakke med de. Ingen problemer med voksne stemmer. Tåler lyder ganske dårlig samtidig som jeg føler jeg hører dårlig. Må ha tekst på norske tv-programmer, bakgrunnstøyen er alltid så høy og stemmene så lave. 

Anonymkode: 9df63...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fullt av eksem i øret og har en del dotter i øret da hadde kanskje tatt en tur til ørelegen

Anonymkode: 90bf8...a45

Skrevet

Høres ut som du har hull eller arrvev på trommehinna? Har du hatt mye ørebetennelser tidligere?

Ville nok fått det sjekket opp hos lege om jeg var deg.

Jeg var sånn i 2-3 måneder etter en skikkelig ørebetennelse hvor det gikk hull på trommehinna, mens den grodde hadde jeg sånne ubehag i øret. Skarpe og høye lyder hørtes ut som de kom fra en sprekt høytaler egentlig... Men hos meg grodde det greit uten å bli arrvev så det forsvant igjen.

Anonymkode: 6beed...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...