Gå til innhold

Lærere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får dere utbetalt i måneden? Netto altså 🙂 Og hvilken utdanning har du?

Anonymkode: e421d...3db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

475 000 lærer uten godkjent utdanning

Anonymkode: 34c64...e7b

Skrevet

Svarte brutto i året 🙈

Netto/mnd har jo liten sammenligningsverdi, men OK - ca 27 000. 

Skrevet

31 000,- Aujunkt m/tillegg

Anonymkode: 5cef8...72a

Skrevet

38000 netto pr.mnd. Lektor med tillegg, full ansiennitet og flere funksjonstillegg.

Anonymkode: f0367...26d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

475 000 lærer uten godkjent utdanning

Høh? Du har gjort en god deal, du skulle vel hatt mye mindre uten godkjent utdanning? 

Anonymkode: 18d97...35d

Skrevet

Rundt 34' i netto. Lektor med tilleggsutdanning, full ansiennitet. Kun kontaktlærertillegg over grunnlønn og lokalt framforhandlet tillegg. 

Anonymkode: 3dcab...241

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høh? Du har gjort en god deal, du skulle vel hatt mye mindre uten godkjent utdanning? 

Anonymkode: 18d97...35d

Jeg har en relevant master + 3 år med realfag på høyere nivå, men ikke ped. Kommunen jeg jobber i gir tillegg for høyere utdanning. Med min utdanning er det egentlig en dårlig betalt jobb... 

Skrevet

30 000 utbetalt, adjunkt, kontaktlærertillegg.

Anonymkode: 8d70b...da2

Skrevet

Har bachelor og første året på master med ikke ped (holder på deltid). Kun ett av to masterår for da stakk faren til barna og jeg måtte hive meg i jobb 😕 får utbetalt 22 tusen i mnd for 80%, fikk 25 da jeg jobba 100%. Kontaktlærer, 4 klasser norsk på videregående. Grunn til å føle meg litt snytt? Eller er det slik det er;-)

Skrevet

Får 28300 utbetalt , er adjunkt 

Anonymkode: f516e...02e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har bachelor og første året på master med ikke ped (holder på deltid). Kun ett av to masterår for da stakk faren til barna og jeg måtte hive meg i jobb 😕 får utbetalt 22 tusen i mnd for 80%, fikk 25 da jeg jobba 100%. Kontaktlærer, 4 klasser norsk på videregående. Grunn til å føle meg litt snytt? Eller er det slik det er;-)

Fire klasser!?!

Ikke fire klasser på studiespes, vel? 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fire klasser!?!

Ikke fire klasser på studiespes, vel? 

Før sommeren: 1 studspes 2.klasse, idrett 3.klasse, 2 media 1.klasse. Både idrett og media følger studspes-undervisning i norsk. Andre år har jeg hatt to tredjeklasser og en 1. Og en 2. Og en gang en påbygg og en tredjeklasse studspess (det blir full stilling). Pes ja. Men har aldri hatt noen annen jobb. Ikke noe å sammenligne med 😳 Vurderer ofte å selge milkshake på en veikro, lønna er liksom ikke så formidabel? 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Før sommeren: 1 studspes 2.klasse, idrett 3.klasse, 2 media 1.klasse. Både idrett og media følger studspes-undervisning i norsk. Andre år har jeg hatt to tredjeklasser og en 1. Og en 2. Og en gang en påbygg og en tredjeklasse studspess (det blir full stilling). Pes ja. Men har aldri hatt noen annen jobb. Ikke noe å sammenligne med 😳 Vurderer ofte å selge milkshake på en veikro, lønna er liksom ikke så formidabel? 

Du tenker at å selge milkshake på en veikro er bedre betalt?

Anonymkode: 4d968...331

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du tenker at å selge milkshake på en veikro er bedre betalt?

Anonymkode: 4d968...331

Nei. Men et hakket mindre stressende liv;-)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herre fred... Det blir mye retting! 

Jeg har to studiespes-klasser i år, 1. og 3. klasse, to vg1 y-fag og én vg2 y-fag. Sikkert nok! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...