Gå til innhold

Leddsmerter av lettbrus?


Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene. Jeg svarte bare på ditt svar. Er du syk eller noe?

Anonymkode: 8c952...c66

Nei. Det er du som mangler folkeskikk. Det er det hun reagerer på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene. Jeg svarte bare på ditt svar. Er du syk eller noe?

Anonymkode: 8c952...c66

Absolutt ikke. Har du for vane å gå rundt og fortelle fremmede hva du ikke liker? Alminnelig oppdragelse tilsier at man takker for tips, eventuelt smiler og nikker eller gjør ingenting, og så gjør man absolutt hva man vil etter det.  

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Nei. Det er du som mangler folkeskikk. Det er det hun reagerer på.

Så nå er det blitt dårlig folkeskikk å svare nå altså. Ikke lett å følge med på DIB hønseregler🙄

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Absolutt ikke. Har du for vane å gå rundt og fortelle fremmede hva du ikke liker? Alminnelig oppdragelse tilsier at man takker for tips, eventuelt smiler og nikker eller gjør ingenting, og så gjør man absolutt hva man vil etter det.  

Hjelpe meg! Hvis du er sånn uten PMS, Gud hjelpe folk når du har... jeg må jo nesten si jeg ikke liker det når jeg ikke liker det som svar på at det ikke vil funke for meg? Hvis du tar deg nært av sånn håper jeg du holder deg hjemme. Å si at en ikke liker en ting er LOV. Herregud hvor lettkrenka og skjøre folk er blitt. Noe annet hadde vært om du hadde gitt meg en blomst i gave og jeg sa : den var stygg, den likte jeg ikke. DET er dårlig stil. 

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpe meg! Hvis du er sånn uten PMS, Gud hjelpe folk når du har... jeg må jo nesten si jeg ikke liker det når jeg ikke liker det som svar på at det ikke vil funke for meg? Hvis du tar deg nært av sånn håper jeg du holder deg hjemme. Å si at en ikke liker en ting er LOV. Herregud hvor lettkrenka og skjøre folk er blitt. Noe annet hadde vært om du hadde gitt meg en blomst i gave og jeg sa : den var stygg, den likte jeg ikke. DET er dårlig stil. 

Anonymkode: 8c952...c66

Greia er nemlig at du MÅ ikke si at du ikke liker det, det er nemlig revnende likegyldig for meg om du liker mitt tips eller ikke, om du liker Bris eller ikke og om du har nytte av mitt tips eller ikke. Jeg hadde heller ikke reagert på at du ikke svarte, i og med at du ikke svarte hun over mitt innlegg som foreslo eplejuice og mineralvann, men når du først valgte å svare, så gjør tegnsettingen din at svaret er litt furtent i tonen. (Ellipse er forresten tre punktum, ikke to.) Det ser du kanskje om du leser gjennom en gang til.  

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. ja? Men dette hjelper meg da altså til å gå ned i vekt. Du tror alt som sitter i hodet bare kan skjerpes vekk??

Anonymkode: 8c952...c66

Poenget mitt er at hadde du kuttet ut det kunstige sukkeret og, så hadde du mistet søtsuget helt etterhvert, i stedet for å mate det om du nå gjør, noe som vil gjøre at du går lettere ned i vekt. Og det er i hvert fall lurt å gjøre det, hvis det er en mulighet for å bli bedre i leddene i tillegg.

Anonymkode: 52432...e39

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Greia er nemlig at du MÅ ikke si at du ikke liker det, det er nemlig revnende likegyldig for meg om du liker mitt tips eller ikke, om du liker Bris eller ikke og om du har nytte av mitt tips eller ikke. Jeg hadde heller ikke reagert på at du ikke svarte, i og med at du ikke svarte hun over mitt innlegg som foreslo eplejuice og mineralvann, men når du først valgte å svare, så gjør tegnsettingen din at svaret er litt furtent i tonen. (Ellipse er forresten tre punktum, ikke to.) Det ser du kanskje om du leser gjennom en gang til.  

Skal si du var grinete i dag

Anonymkode: 52432...e39

Skrevet
4 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Greia er nemlig at du MÅ ikke si at du ikke liker det, det er nemlig revnende likegyldig for meg om du liker mitt tips eller ikke, om du liker Bris eller ikke og om du har nytte av mitt tips eller ikke. Jeg hadde heller ikke reagert på at du ikke svarte, i og med at du ikke svarte hun over mitt innlegg som foreslo eplejuice og mineralvann, men når du først valgte å svare, så gjør tegnsettingen din at svaret er litt furtent i tonen. (Ellipse er forresten tre punktum, ikke to.) Det ser du kanskje om du leser gjennom en gang til.  

God bedring sier jeg bare! Himmel og hav for ei kjerring😂

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så nå er det blitt dårlig folkeskikk å svare nå altså. Ikke lett å følge med på DIB hønseregler🙄

Anonymkode: 8c952...c66

Du er udannet når du furtesvarer på et tips som er gitt for å hjelpe deg. God oppdragelse ville tilsi å takke for tips og I verste fall gjør en spøk på egen bekostning av at du ikke er så begeistret for (merk: ikke "liker ikke") bris.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Du er udannet når du furtesvarer på et tips som er gitt for å hjelpe deg. God oppdragelse ville tilsi å takke for tips og I verste fall gjør en spøk på egen bekostning av at du ikke er så begeistret for (merk: ikke "liker ikke") bris.

Du er ikke den rette til å snakke om hva som er udannet eller ei

Anonymkode: 52432...e39

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke den rette til å snakke om hva som er udannet eller ei

Anonymkode: 52432...e39

Selv om du synes hun er frekk noen ganger så har hun helt rett her. Svarene virker frekke og sure uansett hva intensjonen var.

Anonymkode: e28c2...e98

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke den rette til å snakke om hva som er udannet eller ei

Anonymkode: 52432...e39

Jo, det er jeg faktisk.

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Jo, det er jeg faktisk.

Da regner jeg med at du følger det selv her inne, heretter da?

Anonymkode: 52432...e39

Skrevet

Du får gjøre et forsøk ja, skjønner godt at du vil ha noe sukkerfritt som demper suget, har det på samme måte selv. Sukkerfrie pastiller i ymse varianter kan kanskje være noe også da, om det er sånn at du må kutte lettbrusen. 

Anonymkode: db2b7...9c8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget mitt er at hadde du kuttet ut det kunstige sukkeret og, så hadde du mistet søtsuget helt etterhvert, i stedet for å mate det om du nå gjør, noe som vil gjøre at du går lettere ned i vekt. Og det er i hvert fall lurt å gjøre det, hvis det er en mulighet for å bli bedre i leddene i tillegg.

Anonymkode: 52432...e39

Ja, lurere, men MYE vanskeligere😱

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
25 minutter siden, sug lut skrev:

Du er udannet når du furtesvarer på et tips som er gitt for å hjelpe deg. God oppdragelse ville tilsi å takke for tips og I verste fall gjør en spøk på egen bekostning av at du ikke er så begeistret for (merk: ikke "liker ikke") bris.

Furtesvar? Det er lov å ikke tolke alt til drit altså.

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
24 minutter siden, sug lut skrev:

Jo, det er jeg faktisk.

Jeg har lest mange av dine svar, og selv om flere av de får meg til å le eller smile, svarer du noen ganger frekt.

Anonymkode: c10ae...c8f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, lurere, men MYE vanskeligere😱

Anonymkode: 8c952...c66

Ja, det vet jeg, men det er faktisk bare å bestemme seg. Er det ikke verdt det hvis du blir bedre av leddsmertene. Jeg sluttet helt å drikke coca cola pga mye migrene, og jeg drakk myyyye cola hver dag. Det første jeg får spørsmål av hos nesten alle leger jeg er hos ang migrenen, er om jeg drikker pepsi max eller andre sukkerfrie brustyper, for det kan være veldig ille for migrene.

Anonymkode: 52432...e39

Skrevet

Hvor mye lettbrus drikker du pr. dag, HI?

Anonymkode: 98e31...ef3

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen andre som drikker mye lettbrus og som har leddsmerter ingen vet hva er?

Noen artikler som påstår det har en sammenheng...

Anonymkode: 8c952...c66

Jeg får helt syke migreneanfall av light produkter. Pepsi Max og fin light er døden. Så det er kanskje noe i det  

Noen matvarer som gir betennelsessymptomer er svinekjøtt og tomater. 

Anonymkode: a6086...531

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke, har ikke drukket så mye saft. Men kan jo prøve deg først, og prøve å trappe ned fra saft til vann😳👍🏻

Anonymkode: 8c952...c66

Vann med isbiter eller vann på flaske gjør det lettere å drikke vann syns jeg 😊

Anonymkode: a6086...531

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker ikke bris.. hadde jeg likt det kunne jeg jo drukket det..

Anonymkode: 8c952...c66

Bris samt farris ol. får du jo uten smak! Forslaget var å tilsette smak til bris - som er kullsyreholdig vann - slik at du får en kullsyreholdig drikke med din valgfrie smak!

Anonymkode: 53992...1f4

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vet jeg, men det er faktisk bare å bestemme seg. Er det ikke verdt det hvis du blir bedre av leddsmertene. Jeg sluttet helt å drikke coca cola pga mye migrene, og jeg drakk myyyye cola hver dag. Det første jeg får spørsmål av hos nesten alle leger jeg er hos ang migrenen, er om jeg drikker pepsi max eller andre sukkerfrie brustyper, for det kan være veldig ille for migrene.

Anonymkode: 52432...e39

Migrene? Der er jeg motsatt. Når jeg kjenner jeg får migrene hjelper Pepsi Max. Hmm... merkelig. 

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bris samt farris ol. får du jo uten smak! Forslaget var å tilsette smak til bris - som er kullsyreholdig vann - slik at du får en kullsyreholdig drikke med din valgfrie smak!

Anonymkode: 53992...1f4

Ja, skjønner det, men er det kullsyreholdige vannet jeg ikke liker. Greier ikke saltsmak på drikke. For meg smaker alt sånn salt. 

Anonymkode: 8c952...c66

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Noen andre som drikker mye lettbrus og som har leddsmerter ingen vet hva er?

Noen artikler som påstår det har en sammenheng...

Anonymkode: 8c952...c66

aldri merket det. og drikke masse pepsi max

Anonymkode: 5ad8a...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...