Gå til innhold

Mannen har vært utro og voldelig igjen. Nå må...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg avslutte, tror jeg. Jeg elsker ham så vanvittig enormt høyt. Over alle i verden. Jeg føler meg avhengig av ham. Men har ødelegger livet mitt. Han er voldelig av og på, og nå fant jeg nettopp ut at han har vært utro med den sammen damen igjen for 3. gang. Je4g både hater og elsker ham. Men jeg må jo ut nå, må jeg ikke?? 

Føler han fortjener en forklaring, ikke at jeg bare forsvinner. Samtidig vet jeg at det han forpakter mest i verden er at han ikke får tak i meg. Er nesten så jeg vil være så slem at jeg bare flytter, skifter nummer og aldri gir lyd og ber familie holde tett om hvor jeg er. Hva tenker dere? Bør han få en samtale der jeg forklarer ham at jeg ikke kan bli lenger på grunn av volden og utroskapen? :( Føler jeg dør inni meg. Han kommer hjem om 3 timer Hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: e7551...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud og du har ikke gått før, helt sykt.

DRA RETT TIL KRISESENTER NÅ

Anonymkode: d6a0e...eab

Skrevet

Du drar før han kommer hjem, selvsagt. Hva i all verden skylder du ham?

Og du anmelder ham for volden, så klart.

Skrevet

Ja, herregud, kom deg vekk. Du skulle dratt for lenge siden, dra før han kommer hjem. Han mishandler deg, du skylder han ingenting. Har dere barn sammen?

Anonymkode: bb959...20d

Skrevet

Hvorfor elsker du han?

Skrevet

Ingen barn, heldigvis. Har anmeldt i skjul. Ja, jeg skal dra. Denne ganske skal jeg klare det. Men spørsmålet er om jeg skal si hvorfor eller bare forsvinne?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor elsker du han?

kanskje fordi vi har vært sammen så lenge og det fantes en tid der han var god:( Kanskje mer en avhengighet nå. HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen barn, heldigvis. Har anmeldt i skjul. Ja, jeg skal dra. Denne ganske skal jeg klare det. Men spørsmålet er om jeg skal si hvorfor eller bare forsvinne?

Han trenger nok ingen forklaring! Han vet veldig godt hva han gjør med deg! Hvis du venter, vil han bare overtale deg til å prøve igjen, love gull og grønne skoger, igjen.. 

Dette skal du ikke leve med! Reis før han kommer hjem!! 

Skrevet

Du har forhåpentligvis ikke tilbrakt lang tid med en mann som er utro, voldelig og i tillegg ikke skjønner hvorfor du da går. Kom deg ut - du skylder ham overhodet ingenting.

Skrevet

Du bare drar. Så kan du heller prate med ham senere, når du har fått alt litt på avstand. Lykke til! 

Anonymkode: c8317...347

Skrevet

Det er bra, da har du ingenting som binder deg til han. Ikke si noenting, bare dra. Du skylder han ingenting, og han fortjener ingen forklaring. Dra før han kommer hjem, dra mens du har motet til å dra.

Skrevet

Legg igjen et kort, hvor det står at det er slutt.

Bare ganske kort og greit si at dette ikke fungerer, du kan ikke ta imot mer dritt, og at du drar. Jeg tror ikke det er bra for noen av dere at han skal begynne leite etter deg og bli mer og mer bitter og sint for hver time og dag som går uten at han finner deg...

Du kommer til å sørge og ha kjærlighetssorg en stund, men du oppdager snart at du har det bedre uten denne mannen.

Anonymkode: 06bf1...647

Gjest Marihønne
Skrevet

Håper du valgte å gå eller er i ferd med det før han kommer hjem :) 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Legg igjen et kort, hvor det står at det er slutt.

Bare ganske kort og greit si at dette ikke fungerer, du kan ikke ta imot mer dritt, og at du drar. Jeg tror ikke det er bra for noen av dere at han skal begynne leite etter deg og bli mer og mer bitter og sint for hver time og dag som går uten at han finner deg...

Du kommer til å sørge og ha kjærlighetssorg en stund, men du oppdager snart at du har det bedre uten denne mannen.

Anonymkode: 06bf1...647

Tror jeg støtter deg i dette, høres fornuftig ut

Skrevet

Dra før han kommer hjem!

Anonymkode: 8d779...99d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg avslutte, tror jeg. Jeg elsker ham så vanvittig enormt høyt. Over alle i verden. Jeg føler meg avhengig av ham. Men har ødelegger livet mitt. Han er voldelig av og på, og nå fant jeg nettopp ut at han har vært utro med den sammen damen igjen for 3. gang. Je4g både hater og elsker ham. Men jeg må jo ut nå, må jeg ikke?? 

Føler han fortjener en forklaring, ikke at jeg bare forsvinner. Samtidig vet jeg at det han forpakter mest i verden er at han ikke får tak i meg. Er nesten så jeg vil være så slem at jeg bare flytter, skifter nummer og aldri gir lyd og ber familie holde tett om hvor jeg er. Hva tenker dere? Bør han få en samtale der jeg forklarer ham at jeg ikke kan bli lenger på grunn av volden og utroskapen? :( Føler jeg dør inni meg. Han kommer hjem om 3 timer Hva skal jeg gjøre??

Du kan da ikke være sammen med slikt søppel. 

Skrevet

Dra før han kommer, ikke snakk med ham, kanskje han blir voldelig igjen.

Anonymkode: f2dfb...86e

Skrevet

Ikke glem en ting, for hver dag som går så blir det lettere å komme over han. Du kommer til å få det bedre vent å se ❤️

Håper at du tok rådene ovenfor og dro..

Anonymkode: 15385...e9b

Skrevet

Jeg håper, du har dratt allerede. Ellers gjør du det nå!

Gjør det enkelt. Reis deg. Ta med bare det nødvendigste. Bankkort, pass. Slike ting. Ikke bry deg med å pakke klær osv. Andre kan hente det for deg siden. Bare gå ut døra. Dra til venner/familie/krisesenter. Resten finder du ut i morgen.

Evn skriver du en lapp at du er dratt slik en over foreslo. 

Det viktige er at du drar nå. At du setter foten ned og redder deg selv ut av dette. Du fortjener ikke vold og mishandling! 

Anonymkode: d0c9e...e5a

Skrevet

Jeg skal love deg at du vil få det mye bedre om du avslutter dette forholdet. Jeg hadde det på akkurat samme måte og det var kjempevanskelig å avslutte forholdet. Men vet du hva, nå er jeg gift med en mann som er 1000 ganger bedre og nå kan jeg ikke skjønne hva i alle dager jeg holdt på med den gangen. Når du står oppi det så er det vanskelig, men hvorfor leve med en voldelig og utro mann når det finnes så mange flotte vidunderlige snille menn der ute. Jeg er 48 år nå og har vært gift med min snille mann i nesten 19 år nå og vi har 3 barn sammen. Trenger aldri være redd for at han skal være voldelig, og har aldri mistenkt at han har vært utro. Nei, tenk på deg selv og du kommer til å treffe en mann som er mye bedre, men du trenger å ta den tiden du trenger før det skjer. Lykke til.

Anonymkode: d0f1e...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...