Gå til innhold

Dere med fire eller flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dagene? Økonomien? Hva jobber dere som og inntekt? Har to barn med eksmann og ett med ny samboer som nok kunne tenke seg ett til på sikt.

Anonymkode: 2abae...dea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er alene med 5 stk.

Økonomien er bra, jeg jobber og jobber alle helger de er hos far, så vi klarer oss bra.

barna er fra 14-3 år.

dagene vår går med på :hverdager :

opp kl 6

sende de 3 eldste på skolen

levere de 2 yngste i bhg

storebror på 12 henter i bhg,da jeg ikke er hjemme før ca 17

spiser kl 18

lek og kos

de 2 på 5 og 3 legges kl 1930

da snakker jeg med de eldste og gjør lekser med guttene på 12 og 10, storesøster på 14, gjør leksene sine selv

guttene legger seg kl 21

jeg og jenta ser på tv til ca 2230

så er det sengetid

helgene de er hjemme :

så er jeg mye med de små på lekeplassen og i skogen og slik

de eldste henger mest med venner i helgene, sjelden det er tid for det i hverdagen

Anonymkode: c6856...185

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

jeg er alene med 5 stk.

Økonomien er bra, jeg jobber og jobber alle helger de er hos far, så vi klarer oss bra.

barna er fra 14-3 år.

dagene vår går med på :hverdager :

opp kl 6

sende de 3 eldste på skolen

levere de 2 yngste i bhg

storebror på 12 henter i bhg,da jeg ikke er hjemme før ca 17

spiser kl 18

lek og kos

de 2 på 5 og 3 legges kl 1930

da snakker jeg med de eldste og gjør lekser med guttene på 12 og 10, storesøster på 14, gjør leksene sine selv

guttene legger seg kl 21

jeg og jenta ser på tv til ca 2230

så er det sengetid

helgene de er hjemme :

så er jeg mye med de små på lekeplassen og i skogen og slik

de eldste henger mest med venner i helgene, sjelden det er tid for det i hverdagen

Så flink du er ❤️ Hvordan har du råd til bolig til alle dere alene? Og hva jobber du med for å skjøte skuta?

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Så flink du er ❤️ Hvordan har du råd til bolig til alle dere alene? Og hva jobber du med for å skjøte skuta?

Takk . synes jeg gjør det jeg må :)

jeg er lege, innen nyfødte med hjertefeil på rikshospitalet , så tjener ganske bra

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er dagene? Økonomien? Hva jobber dere som og inntekt? Har to barn med eksmann og ett med ny samboer som nok kunne tenke seg ett til på sikt.

Dere er jo ganske mange voksne om å dra økonomien om du har barn med to forskjellige menn. Da er det to husholdninger og dere har ikke barna 100% av tiden?

Vi har fire barn, men vi er ikke skilt så jeg har alle barna med samme mann og er fremdeles sammen med han.

Han tjener vel ca 450-500.000 og jeg har rett over 450.000. Han er selvstendig næringdrivende og jeg har en mellomlederstilling som også gir litt fleksibilitet.

Ingen sus og dus, men vi har det helt greit økonomisk.

Anonymkode: 0588c...b6b

Skrevet

Angående eksmann: Han har barna annenhver fredag til mandag morgen og halvparten av alle feirer. Betaler 5000kr i barnebidrag i mnd, jeg står for alt av faste utgifter.

hi

Skrevet

Vi har fire barn, men bare tre bor hjemme. Eldste er voksen. Vi har to på ungdomsskolen og ett barnehagebarn. 

Vi er begge sykepleiere i todelt turnus. Jobber mye motsatt.... han i 80 % og jeg i full stilling. Økonomien er grei, har det vi trenger. Men lite til luksusforbruk, som utenlandsreiser. Det er uansett en logistisk utfordring med flere barn i ulike aldersklasser....

Lite logistikkutfordringer, vi har jo store barn som kan se etter minste i vaktskifte og når vi skal gå tur med hunden. 

Anonymkode: 19262...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...