Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Hei, vurderer å ta botox i min fæle sinnarynke i Sandnes. Har lest litt rundt,- og alle anbefaler å gjøre litt research. Men hvordan kan jeg finne ut om behandleren er flink? Jeg regner med de kun viser de fineste bilder på klinikken, de legger jo ikke bilder av de eventuelle mislykkede!? Er det noen som har tatt sinnarynken og som kan fortelle både om deres erfaring, hvor det ble gjort, og om det var hudpleier/sykepleier eller lege? Anonymkode: f8394...5e2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Hudpleier har ikke lov til å gjøre det, det må være en sykepleier Anonymkode: e0d37...603
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #4 Skrevet 17. november 2018 Jeg bruker heller Frownies rynkeplaster. Man vet jo aldri hvordan langtidseffekten er på giften, så hadde ikke turt å gjøre det uansett. At dere tør, mulig jeg er litt hypokonder men skummelt er det jo. Anonymkode: 077af...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #5 Skrevet 17. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker heller Frownies rynkeplaster. Man vet jo aldri hvordan langtidseffekten er på giften, så hadde ikke turt å gjøre det uansett. At dere tør, mulig jeg er litt hypokonder men skummelt er det jo. Anonymkode: 077af...cdd Virker det altså? Hvor lenge varer det? Ikke hi Anonymkode: e0d37...603
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Virker det altså? Hvor lenge varer det? Ikke hi Anonymkode: e0d37...603 Frownies er noe du sover med om natta, man legger plastret oppå sinnarynken(rynken glattes først ut). Om morgenen så fjernes plastret, da vil du ha en helt glatt hud der plastret har vært. Rynken kommer gradvis tilbake men når man bruker plastret daglig så vil du redusere og forebygge rynken, mange som bruker botox bruker Frownies for å få Botoxen til å vare lengre. Jeg har selv sett gode resultater med Frownies så Botox er for min del utelukket Rimelig er det også, en pakke koster rett over 300 og har veldig mange rynkeplaster i seg. Anonymkode: 077af...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 Ok, kanskje jeg skal prøve det i første omgang, da? Hvor kjøper du det? Hi Anonymkode: f8394...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå