Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg er over 40 og har fått to tette barn, siste for 3 år siden. Nå når alt har stabilisert seg etter amming osv. er mensen min rar, vet ikke om det kan være pga alder eller om det kom etter svangerskap? Rakk ikke få mens igjen skikkelig mellom de to. Mensen kommer nå ikke så regelmessig som før, og den kommer med et brak, det bare plutselig renner masse friskt blod. Så det er litt vanskelig å forutsi når det skjer og være forberedt. Så blør jeg mye mer enn før og merker det mye mer på humøret enn før. Så blør det noen få dager 3-4, og kan gi seg helt for så to dager senere bare plutselig «styrtblø» igjen og da en eller to dager, men ikke så mye. Så kommer det da brunt «gammelt» blod helt fram til neste el. Umulig dette mtp tampong, bind og truseinnlegg. Har blitt mye gjennomblødninger fordi det kommer så brått, gir seg for så å komme tilbake og så bare fortsetter og fortsetter. Er dette normalt? Legen sier alt ser bra ut. Men føler meg jo «skitten» hele tida med 2-3 uker med noe grums ut... Anonymkode: f49d5...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå