Gå til innhold

Han fant vibratoren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lever i et ekteskap uten nærhet og sex, vi har hatt sex en gang på 14 mnd.

Vi har vært flere runder på Fvk og jeg har sakt at jeg savner nærhet, kyss og sex. Han sa at han ikke liker å være intim med meg, uten at han kan si hvorfor. Etter dette kjøpte jeg meg for første gang en vibrator, og denne fant han nylig.

Han ble kjempesur! Og sint. Fordi ungene like gjerne kunne funnet den. Og han spurte hvor lenge jeg hadde hatt den og hvorfor jeg hadde en og masse mer. Jeg sa at jeg kjøpte den når han sa at han ikke er interessert i meg mer.. 

Dette er en mnd siden, og vi har ikke snakket mer om det. 

Men jeg ble så flau at jeg døde litt innvendig. Men det er vanlig at en voksen dame har en vibrator, er det ikke!? Ikke noe jeg burde skamme meg over? 

Er spent på om denne blir siste spikeren i kisten på vårt døde sexliv.. 

Anonymkode: c83ca...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overhodet ikke noe å skamme seg over det

Skrevet

Ikke noe å skamme seg over, og strengt tatt ikke noe han har noe med. 

Skrevet
6 minutter siden, Herren skrev:

Igrunnen han som bør skamme seg 

👆

Anonymkode: f2695...482

Skrevet

Deilig å se en kvinne leke med seg selv syns nå Jeg

Skrevet
6 minutter siden, Herren skrev:

Deilig å se en kvinne leke med seg selv syns nå Jeg

Det synes definitivt ikke han. 

Skrevet (endret)

Hans problem  og synd for han det.

Jeg liker det DEFINITIVT

Endret av Herren
Skrevet

Han ble sint..?!! 😯 Han har åpenbart issues knyttet til skam og sex. 

Det er helt normalt å ha vibrator og absolutt ikke noe du skal skjems over! ☺️

Skrevet
1 minutt siden, ♥Coxinelle♥ skrev:

Han ble sint..?!! 😯 Han har åpenbart issues knyttet til skam og sex. 

Det er helt normalt å ha vibrator og absolutt ikke noe du skal skjems over! ☺️

Helt enig

Skrevet

Han har da ikke noe med hva du gjør med din egen kropp.

Skrevet

Folk blander sammen et ekteskap med å eie hverandre. Ingen eier andre. 

Vibrer og kos deg med god samvittighet. Det er ingenting flaut over at voksne damer har vibrator.

Anonymkode: d7c88...e94

Skrevet

Jeg og mannen har et fantastisk sexliv og han vet jeg har 2 og bryr seg ikke. 

Skrevet

Har mange leker jeg og nyter å se kvinner bruke de på seg selv

Skrevet

Altså, mener han i fullt alvor at han skal nekte deg intimitet med ham OG med deg selv!? Hadde svart at han bare skulle være glad for at det ikke var en mann han fant i skapet. En ting er at man lover hverandre å være der i gode og onde dager, men man kan faktisk ikke forvente at selvom en selv har mistet lysten skal partneren leve i sølibat.

Hadde krevd at han alene gikk til terapeut eller psykolog for å finne ut av hvorfor han har mistet lysten, og når han har funnet ut av det må han si ifra til deg. Jeg hadde også krevd at han dro til lege for å teste testosteronet sitt, overraskende mange menn sliter med for lite testosteron, men det kan jo enkelt fikses.

Anonymkode: 8b71f...f1c

Skrevet

Ingenting å skamme seg over. Vi har helt normalt sexliv og et godt ekteskap og jeg har en vibrator som mannen vet om.

Han kan da ikke nekte deg sex og nærhet og i tillegg kreve at du aldri skal leke med deg selv. Det er han som er helt urimelig her.

Skrevet

Har selv hatt vibrator(er) i alle år, selv om jeg har vært i forhold.

Min nåværende mann kjøpte tilogmed en vibrator til meg i julegave et år 😅 

Det virker på meg som om du har et sunt forhold til sex. Nyt kroppen din , kvinne -føl ei skam! Her er det han som har issues. Han prøver å projesjere sin skam til deg, hva er det for en respektløs handling? Det er ikke greit å gjøre. Og om barna finner den, hva så? Da forklarer man de hva det er. Og er du heldig så slipper de å få så oppknytt forhold til sex som sin far.

Du skulle spurt om han ville låne den, kanskje han trenger å få løst opp noen spenninger ;) 

Skrevet

Det høres litt ut som om mannen din har et skambelagt forhold til sex. Hvordan var han før da? Dere har jo barn....

Nei, det er ikke unormalt å ha en vibrator. Mange par bruker det som en del av et normalt sexliv. Mannen min, som er en rimelig konservativ type, har kjøpt en til meg. Tror at han har samme syn på det som Herren over her....

Anonymkode: e79ac...51a

Skrevet

Det at han ble sint går nok like mye på han selv som på deg, han skjønte vel plutselig at du er et seksuelt vesen uanset om han velger å være intim med deg eller ikke....

Han trodde kanskje at når han sa nei til sex og intimitet så sluttet du også å være seksuell? Han fikk sine egne avgjørelser midt i trynet der, og da blir sinne en måte å reagere på.

Dere har jo ikke noe kjæresteforhold lenger, så det er vel usikkert hvor lenge dere kan være sammen. Han så kanskje ikke for seg at du skulle gå fordi du har behov han ikke dekker?

Han hadde godt av å finne den vibratoren, få et skikkelig vake-up-call, så får vi se hva det fører til. 

Du er helt normal, tror det er få kvinner som ikke har en vibrator altså. Jeg har to, og mannen har kjøpt den ene...

Anonymkode: ea30a...d7a

Skrevet

Tror nok ikke den kommer til å piffe opp noe fremover, hvertfall. Vi er helt uten intimitet og vi er ikke avkledd sammen på badet engang. Han ser ikke på meg, tar ikke på meg.. 

Vi hadde et normalt sexliv før vi fikk barn.. Men etter at de kom for 10-12 år siden har hensynet til de kommet forran alt av nærhet, intimitet og tosomhet. Definitivt ikke etter mitt ønske. 

Skrevet

Det er han som bør skamme seg, ikke du! De aller fleste har jo en vibrator! Jeg fikk min i julegave fra mannen. Hvis han ikke vil yte noe service så får han for pokker forstå at du har behov som må dekkes på annen måte.

Anonymkode: 8a0e0...6f1

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lever i et ekteskap uten nærhet og sex, vi har hatt sex en gang på 14 mnd.

Vi har vært flere runder på Fvk og jeg har sakt at jeg savner nærhet, kyss og sex. Han sa at han ikke liker å være intim med meg, uten at han kan si hvorfor. Etter dette kjøpte jeg meg for første gang en vibrator, og denne fant han nylig.

Han ble kjempesur! Og sint. Fordi ungene like gjerne kunne funnet den. Og han spurte hvor lenge jeg hadde hatt den og hvorfor jeg hadde en og masse mer. Jeg sa at jeg kjøpte den når han sa at han ikke er interessert i meg mer.. 

Dette er en mnd siden, og vi har ikke snakket mer om det. 

Men jeg ble så flau at jeg døde litt innvendig. Men det er vanlig at en voksen dame har en vibrator, er det ikke!? Ikke noe jeg burde skamme meg over? 

Er spent på om denne blir siste spikeren i kisten på vårt døde sexliv.. 

Jeg har vært sammen med samboeren min i 15 år og har ikke telling på antall vibratorer jeg har hatt. Brukt den med han og uten han. Han liker det. Synes samboeren din er rar. Du bør ikke være skamfull over det. Det er han som har et problem og ikke du:-)

Anonymkode: 4462f...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...