Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #1 Skrevet 16. november 2018 Jeg var hos gynekolog for 1 uke siden hvor jeg fikk Provera for å få satt igang eggløsning og menstruasjon. Ifølge henne tok det 2-7 dager før jeg skulle få mensen, men mest sannsynlig ville det bare ta et par dager. Jeg har da tatt disse tablettene i en uke nå og de første dagene hadde jeg mye utflod og ganske kraftige magesmerter, akkurat som menssmerter. Nå har det dabbet av og det eneste som har kommet er vann i kroppen så jeg har gått opp 1 kilo og puppene er så store og vonde at bhen ikke passer og det gjør vondt å holdes rundt. Speilet unngår jeg for alt det er verdt pga alt vannet så jeg føler meg helt for jævlig! Når skal dette funke? Anonymkode: 87dba...778
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Jeg tok det en gang, tok det 10 dagen tror jeg, og så kom mens noen dager etter at jeg sluttet å ta de? Anonymkode: d5e12...f9f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Ja, du skal få blødning ETTER avsluttet Provera-kur. Anonymkode: f8c0c...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå