Anonym bruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hei. Jeg er så usikker. Datteren min på 16 år har lenge mast om å få trene på treningssenter men vi har ikke hatt penger til det da vi har levd på en inntekt. Så tenkte jeg at vi kanskje kunne betale for tre mnd på treningssenter i julegave til henne. Da får hun prøvd det ut, og så får vi sett om hun faktisk benytter seg av det. Og da kan vi evt fortsette å betale for henne videre om det er noe hun liker. Er dette smart, eller er det noe som er forventet at vi foreldre skal betale uansett? Er litt redd for at hun skal synest det er en teit gave. Prisen blir ca 1800 kr for de tre måndene. Anonymkode: 19e47...bab
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #2 Skrevet 16. november 2018 Er det noen som har innspill? Anonymkode: 19e47...bab
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Jeg synes det er en fin gave, men jeg ville pakket inn en liten ting sammen med gavekortet, en hengelås til garderobeskapet, treningstips eller liknende. For meg føles det bedre å gi bort noe konkret enn bare et gavekort. Jeg liker det også veldig godt selv hvis det følger med en slik ting som henger sammen med gavekortet. Anonymkode: 65514...008
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Det var da en flott gave. I tillegg kan du jo legge ved enten en drikkeflaske, treningstopp el.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Vi gir opplevelser til alle! besteforeldre får gavekort på resturant, svigers på konsert, mine foreldre på en revy. tantebarn får gavekort på kino samt meny på kinoen! Mine to eldste gutter får båtførerprøven til jul! Den minste får årskort i dyreparken av oss. Vi er lei all dill som flyter rundt. Det er altfor mye ting. Derfor gir vi opplevelser. De pakkes inn fint og vi legger med et personlig kort til hver enkelt. I tillegg ofte en ting vi vet de liker, feks yndlingssjokoladen, kjeks, en brusboks osv! Anonymkode: 53b7a...04b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Bare vær nøye med å sjekke eventuelt bindingstid, oppdigelsestid etc. Anonymkode: d6ebe...410
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #7 Skrevet 16. november 2018 super gave ❤️ Anonymkode: bfffd...aaa
Anonym bruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Ålreit gave det. Mine har også iblant fått opplevelser til jul. Konsert, show etc. Det blir jo noe av det samme med treningssenter. Og alt barn får til jul kan man jo vri til at man burde betale for slikt uansett. Være seg klær, utstyr til aktiviteter, show etc. Anonymkode: 801d2...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå